کارخانه تولید شیره خرمای نخیلات

شیره خرما محصولی بی نظیر است که امروزه استفاده از آن بسیار رایج شده است. چون شیره خرما سرشار از ویتامین است و مخصوصا در طب سنتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کارخانه تولید شیره خرمای نخیلات، با کیفیت ترین محصول را در خاورمیانه تولید می کند.میزان کیفیت در قیمت آن تاثیر مستقیم می گذارد و در فصل تابستان که فصل برداشت خرماست، قیمت آن کاهش می یابد.

کارخانه تولید شیره خرمای نخیلات

مشخصات شیره خرما باکیفیت

مشخصات شیره خرما باکیفیت شیره خرما دارای خواص گوناگونی می باشد که در زیر به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم:

  • منبع عالی آهن
  • مفید برای بینایی
  • خاصیت ضد سرطان
  • کاهنده استرس
  • رفع مشکلات گوارشی
  • دوست دیابت
  • دارای طبع گرم و مفید برای استخوان

اما اگر بخواهیم تمام این خواص بی نظیر را از یک شیره خرما بگیریم باید از نمونه اصل و با کیفیت آن استفاده کنیم. حال می خواهیم خصوصیات شیره خرما باکیفیت را نام ببریم.

1. غلظت

همواره در هنگام انتخاب، به میزان غلظت شره خرما توجه داشته باشید. شیره خرما نباید شل باشد زیرا زود کپک می زند.

2. ظاهر

شیره خرمای اصل و با کیفیت باید عاری از هر گونه ناخالصی و آلودگی باشد و ظاهر آن یکدست و یکنواخت باشد که با دیدن قابل تشخیص است. هیچگونه بلور های شکرک نباید در آن دیده شود.

3. بو

کاملا باید بوی خرمای تازه بدهد و عاری از هر گونه بوی سوختگی، کپک زدگی، ترشیدگی و … باشد.

4. طعم

طعم آن باید دقیقا طعم خرما باشد و ته مزه آن تلخ نباشد. چون بعضی از شیره خرما ها با شیره چغندر و یا شیره قند مخلوط می شود.

حتما در هنگام خرید به این ویژگی ها دقت داشته باشید تا بتوانید محصولی با کیفیت، اصل و ارگانیک را تهیه کنید. اگر خرید اینترنتی نیز دارید حتما سایت و برندی معتبر را انتخاب کنید تا دیگر نگران کیفیت آن نباشید.

مرکز فروش شیره خرمای نخیلات

مرکز فروش شیره خرمای نخیلات مرکز فروش شیره خرمای نخیلات اصل به منظور سهولت در خرید، دسترسی عموم مردم و جلوگیری از گران فروشی فعالیت خود را به صورت اینترنتی گسترش داده است.

به همین جهت نمایندگی های فروش، سایت های معتبری را برای فروش عمده و جزئی تاسیس کرده اند که پل ارتباطی بین تولید کننده و خریدار محسوب می شوند.

تمامی محصولات فروخته شده در این مرکز اصل بوده و دارای ویژگی های ذکر شده می باشند که با قیمت نسبتا ارزان تری نسبت به سایر فروشگاه ها به فروش می رساند و همین امر سبب فروش بالای این مرکز می باشد.

فروش شیره اصل توسط این مرکز سبب شده تا این محصول علاوه بر ایران به سراسر نقاط جهان به ویژه کشور های آسیایی صادر شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما