کارخانه تولید شیره خرمای شادگان

کارخانه های تولید متعددی در کشورمان مشغول به تولید شیره خرما در انواع کیفیت ها می باشند. کارخانه شیره خرمای شادگان یکی از تولیدی های نمونه و برتر در این حوزه می باشد که سالانه حجم زیادی از تولیداتش علاوه بر تامین نیاز بازار داخل، روانه بازارهای خارجی می گردد و به عنوان یک محصول صادراتی ارزشمند برای کشورمان شناخته شده است.

کارخانه تولید شیره خرمای شادگان

مشخصات شیره خرما باکیفیت

مشخصات شیره خرما باکیفیت شیره ای که از خرما گرفته می شود حالتی بین مایع و جامد دارد و به صورت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از افراد با این مشکل رو به رو هستند که چگونه شیره خرما باکیفیت را تشخیص دهیم؟

بدین منظور نیاز است به موارد زیر حتما توجه داشت:

  • رنگ
  • غلظت
  • مزه
  • بسته بندی مناسب
  • داشتن تاییدیه بهداشت

رنگ شیره های خرما نه خیلی روشن هستند و نه خیلی تیره، گاهی با افزودن موادی دیگر مثل پودر های کاکائو شیره خرما را تیره رنگ می کنند. رنگ شیره خرما اصل با ید قهوه ای روشن باشد. از خرید شیره های خرمایی که رنگ خیلی تیره یا کدری دارند خودداری کنید.

گاها کدر بودن شیره خرما به خاطر آن است که شیره خرما به دست آمده به خوبی تصفیه نگردیده است و چون حرارت زیادی دیده است کدر می شود و رنگی تیره به خود می گیرد.

به همین دلیل شیره خرما مرغوب باید به اندازه کافی حرارت ببیند نه خیلی کم که روشن شود و نه خیلی زیاد که تیره شود. در روش صنعتی چون از ماشین آلات اتوماتیک استفاده می شود میزان حرارت  و زمان آن دقیق صورت می گیرد.

غلظت شیره خرما به طور مستقیم بر زمان نگه داری آن اثر می گذارد، بدین گونه که رقیق بودن شیره خرما به معنی گرفته نشدن کامل رطوبت و تبخیر در فرایند تولید است و این مسئله عمر نگه داری آن کوتاه می کند و سریع ترش می شود.

قطعا آن دسته از شیره خرماهایی که فرایند تولید را دقیق طی نمی کنند جزو دسته شیره خرما ارزان قرار می گیرند و دارای کیفیت پایین تری هستند. فاکتور مهمی که باید در نظر بگیرید بسته بندی محصول است. یک بسته بندی مناسب محصول را از ورود عوامل محیطی مصون می دارد.

مرکز فروش شیره خرمای شادگان

مرکز فروش شیره خرمای شادگان برای آن که از اصالت محصولی که می خرید نیاز است به مرکز فروشی مطمئن مراجعه کرد، بدین منظور جهت تسهیل در فرایند خرید بر آن شدیم راهی مستقیم را برای خرید از این تولیدی بزرگ را فراهم کنیم تا بتوانید این محصول درجه را از مرکز فروش شیره خرما شایگان اصل و بدون هیچ واسطه ای تهیه کنید.

برای استفاده از این فرصت می توانید به راحتی از طریق همین درگاه سفارش خود را ثبت کنید و یا با مسئولین مربوطه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما