کارخانه تولید شیره انگور صنعتی اراک

شیره انگور یک ماده شیرین و سرشار از کالری و دارای خواص درمانی زیادی می باشد، بهترین شیره انگور در استان اراک به دو روش سنتی و صنعتی تولید میگردد، روش صنعتی با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی توسط کارخانه تولید شیره انگور صنعتی اراک به صورت کاملا بهداشتی و استاندارد تولید و به بازار عرضه می گردد، تولیدات این کارخانه از مرغوبترین و با کیفیت ترین شیره انگور اراک به حساب می آید و در کشور بسیار شناخته شده می باشد.

کارخانه تولید شیره انگور صنعتی اراک

طرز تهیه شیره انگور بدون خاک سفید

طرز تهیه شیره انگور بدون خاک سفید شیره انگور به دو روش سنتی و صنعتی تهیه می‌شود؛ در روش‌های سنتی هم به دو گونه مختلف تهیه می شوند، در یک روش بدون خاک سفید تهیه می‌شود و در روش دیگر با خاک سفید تهیه می گردد، که از خاک سفید برای ترش نشدن آن ها استفاده می کنند.

اما برای تهیه شیره انگور بدون خاک سفید به روش زیر می توانید آنرا تهیه کنید؛

ابتدا انگورها را می شورید، بعد آنها را از ساقه جدا می کنید، سپس دم آنها را جدا کرده و در مخلوط کن بریزید، سپس آنها را از صافی رد می کنید، و بعد آنها را در یک قابلمه ریخته و زیر آن را با شعله کم روشن می کنید، تا قبل از رسیدن به نقطه جوش یک قاشق پودر پوسته تخم مرغ را به آن اضافه کنید، و در حین جوشیدن مداوم باید آن را هم بزنید.
مدت زمان جوشیدن آن حدود ۴ تا ۶ ساعت می باشد، در حین جوشیدن روی آنها کف می کند، که باید آن را جدا کنید و هنگامی که مشاهده کردید به قاشق می چسبد، و به رنگ قهوه‌ای تیره در آمد، یعنی شیره شما آماده شده است و می‌توانید آن را در شیشه ریخته و بگذارید تا سرد شود.

نکته: این طرز تهیه برای 4/5 کیلو گرم انگور می باشد.

پخش عمده شیره انگور صنعتی اراک

پخش عمده شیره انگور صنعتی اراک قبل از گسترش شکر سفید شیره انگور از رایج‌ترین شیرین کننده ها محسوب می شد، که در اغلب روستاهای ایران، ترکیه و لبنان تهیه می‌شد، که از انگورهای تازه تهیه می‌شوند.

پخش شیره انگور معمولاً به صورت عمده می باشد، چرا که تولید این محصول در شهر اراک بسیار گسترده و فراوان می باشد.

برای خرید عمده این محصول می توانید از طریق همین سایت با کارشناسان فروش ما از طریق راه های ارتباطی در نظر گرفته شده ارتباط برقرار کنید، و سفارش خود را به آنها اعلام فرمایید، همچنین در صورت لزوم می توانید قبل از اقدام به خرید با آنها مشورت کرده و راهنمایی های لازم را از آنها جویا شوید، سپس اقدام به خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما