پخش کننده شیره انجیر تازه

شیره انجیر تازه به عنوان محصولی ارگانیک و طبیعی جایگزین مناسبی برای انواع شیرین کننده ها مانند شکر و گلوکز است. این محصول فواید و خواص مصرفی بیشماری دارد که در این مطلب به چند مورد از بارزترین آنها اشاره خواهیم نمود. با توجه به تولید و توزیع عمده انواع شیره میوه در بازار، به بررسی مشخصات کیفی ارقام تازه و چگونگی خرید عمده آنها از مراکز پخش کننده معتبر نیز می پردازیم.

پخش کننده شیره انجیر تازه

مشخصات شیره انجیر تازه

مشخصات شیره انجیر تازه شیره انجیر از پختن و تغلیظ انجیر تازه به دست می آید. این محصول از دو نوع انجیر سفید و قرمز تولید می شود که از نظر خاصیت مصرفی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. شاید برای عده ای این سوال بوجود آید که چرا رنگ شیره انجیر سفید نیز قرمز و تیره است؟ در پاسخ باید اشاره کرد که شیره تمامی میوه ها به علت پخته و غلیظ شدن به رنگ تیره از قرمز تا قهوه ای تیره تغییر می یابند.
اگر از طرفداران شیره انجیر و مصرف آن در فصل زمستان هستید، بهتر است بدانید که ارقام تازه از نظر بافت بیش از اندازه غلیظ یا سفت نیستند. همچنین اگر این محصول حالتی کش مانند داشتن مطمئن باشید که از تولید آن مدت زمان زیادی گذشته و در ترکیب آن نیز از شکر استفاده شده است.

برخی از مشخصات شیره انجیر تازه که می تواند آن را از ارقام بی کیفیت مجزا کند عبارتند از:

  • عدم وجود ناخالصی: شیره انجیر مرغوب بافت کاملاً یکدست، همرنگ و بدون ته نشین شدن دارد.
  • طعم و مزه: شاید برایتان جالب باشد بدانید که از طریق چشیدن نمی توانید از ارگانیک بودن و خلوص شیره میوه اطمینان حاصل کنید.
  • میزان غلظت: غلظت بیش از اندازه نشان از تازه بودن شیره انجیر ندارد. برای این منظور به رنگ شیره توجه کنید که قهوه ای براق است.

عرضه کننده شیره انجیر تازه

عرضه کننده شیره انجیر تازه شیوه های نگهداری و عرضه این محصولات نقش مهمی در حفظ کیفیت آنها خواهند داشت. بدون شک قرار گرفتن بسته بندی شیره انجیر برای چندین ساعت در تابش مستقیم آفتاب می تواند منجر به خراب شدن و تغییر طعم آن شود. همچنین اگر انواع شیره میوه برای مدت زمان طولانی نگهداری شود، بافت آن بیش از اندازه غلیظ خواهد شد.
با توجه به این موارد توصیه می کنیم برای خرید عمده و کیلویی این محصولات به سراغ مراکز عرضه کننده شیره معتبر بروید و از کیفیت بسته بندی آنها نیز اطمینان حاصل نمائید. بهترین نوع بسته بندی و نگهداری شیره میوه در ظروف پلاستیکی و در محیط خنک به دور از نور آفتاب و گرما است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما