پخش مستقیم شیره انجیر بسته بندی نیم کیلویی

شیره انجیر به دلیل قیمت و مصارف غذایی متفاوتی که دارد در بسته بندی های مختلف از جمله نیم‌ کیلویی عرضه می‌ شود که از کیفیت و خواص بسیار زیادی برخوردار می باشد، پخش مستقیم شیره انجیر بسته بندی نیم کیلویی سبب می‌ شود تا خریدارانی که از مصرف کنندگان و متقاضیان این ماده غذایی می باشند بتواند به حجم مناسبی از آن دست پیدا نمایند و از طرفی با پخش مستقیم این ماده غذایی می‌ توان به کاهش آن قیمت آن نیز کمک زیادی نمود.

پخش مستقیم شیره انجیر بسته بندی نیم کیلویی

شیره انجیر بسته بندی باکیفیت چه خصوصیاتی دارد؟

شیره انجیر بسته بندی باکیفیت چه خصوصیاتی دارد؟ شیره انجیر بسته بندی باکیفیت از جمله نمونه هایی می باشد که به دلیل کیفیت بالایی که در فرآیند تولید این ماده غذایی رعایت می شود و از طرفی سرشار از مواد مغذی و مقوی برای بدن است از خصوصیات ویژه ای نیز برخوردار گردیده و سبب شده تا به عنوان یکی از مواد لازم و ضروری در سبد غذایی خانوارها معرفی گردد.‌

  1. یکی از خصوصیاتی که شیره انجیر بسته بندی دارا می باشد ترکیبات تشکیل دهنده این ماده غذایی می باشد که با دارا بودن ویتامین ها و مواد معدنی زیادی توانسته به سلامت بخش های مختلفی از بدن کمک بسیار زیادی نماید و سلامت آنها را به خوبی تضمین کند.
  2. انجیر به دلیل اینکه برای حافظه و ضریب هوشی بسیار مفید می باشد به عنوان یک ماده غذایی برای کودکان و افراد در رده های سنی مختلف به شمار می‌ رود و می تواند از بروز مشکلات مختلف در شرایط گوناگون پیشگیری نماید.
  3. شیره انجیر مقوی برای بدن می باشد و می تواند با بالا بردن ضریب ایمنی بدن از آن در برابر بیماری های مختلف بخصوص انواع سرطان محافظت نماید.
  4. این ماده غذایی به دلیل دارا بودن آهن در ترکیبات خود توانسته نقش موثری در درمان کم‌ خونی ایفا نماید.
  5. شیره انجیر همچنین برای بیماران دیابتی به جایگزین مناسب برای قند و شکر تبدیل شده و به دلیل اینکه از درجه خلوص بسیار بالایی برخوردار است و در ترکیبات آن تنها از انجیر و آب به عنوان مواد تشکیل دهنده برای تولید آن استفاده شده است سبب گردیده تا فاقد مواد افزودنی و مضر بوده و برای بیماران مختلف بسیار مفید باشد.

بهترین دما برای تولید شیره انجیر مقوی

بهترین دما برای تولید شیره انجیر مقوی برای تولید شیره انجیر مقوی باید شرایط مختلفی از جمله مواد تشکیل دهنده، دما و همچنین فرآیند تولید و تغلیظ و خالص سازی آن به خوبی انجام گردد تا این ماده غذایی با کیفیت عالی و قابل قبولی تولید شده و در اختیار مصرف‌ کنندگان و بازار فروش قرار گیرد.

بهترین دما برای تولید شیره انجیر با توجه به فرآیند تولید آن متفاوت می باشد به نحوی که دمای اولیه ای که برای تغلیظ و به جوش آمدن شیره بسیار مناسب می باشد دمای 80 تا 90 درجه سانتیگراد است که در این دما شیره به خوبی می‌ تواند جوش خورده و له شود.

سپس با کم کردن حرارت دمای این ماده غذایی را به 60 درجه می‌ رسانند و در این دما آن را ثابت نگه می دارند چرا که در دمای 60 درجه فرآیند تغلیظ شیره به بهترین شکل ممکن انجام می گردد.

سپس بعد از آنکه شیره غلیظ شد برای خالص کردن آن دما را تا دمای 40 تا 50 درجه نیز کاهش می دهند و در این دما با استفاده از ماده دیگری به نام آهک آن را خالص می کنند و تمام ناخالصی های مختلف را جدا نموده و یک شیره انجیر مقوی با درجه خلوص بالا تولید می گردد.

توزیع کننده انواع شیره انجیر بسته بندی نیم کیلویی

توزیع کننده انواع شیره انجیر بسته بندی نیم کیلویی عرضه شیره انجیره بسته‌ بندی نیم‌ کیلویی توسط واحد عرضه و فروش این محصول با توجه به نیاز و تقاضایی که بسیاری از مصرف کنندگان نسبت به این ماده غذایی دارند توانسته جایگاه خود را در بازار فروش به خوبی حفظ نماید.

توزیع کننده انواع شیره انجیر بسته بندی نیم کیلویی با ارائه خدمات نوین در زمینه فروش و عرضه این ماده غذایی آن را به شیوه های مختلف در معرض فروش قرار داده است و با توزیع گسترده آن علاوه بر اینکه به اشباع شدن بازار داخلی کمک نموده، این امر توانسته زمینه صادرات آن به کشورهای مختلف را فراهم نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما