پخش انواع شیره انگور به صورت کیلویی

شیره انگور از میوه انگور به دست می آید. در واقع جهت تهیه شیره انگور مرغوب باید از انگور های شیرین و دانه دار استفاده کنند. غالباً شیره انگور ای که از انگور عسکری تهیه می شود، جزو بهترین نوع شیره انگور می باشد و اکثراً از این شیره انگور جهت صادرات استفاده می کنند. یکی از صادرکنندگان اصلی شیره انگور صادراتی در کشورمان شهرستان شاهرود می باشد، زیرا در این شهر انگورهای متنوع با کیفیت عالی رشد می کنند. فروشگاه ما به عنوان یکی از مراکز پخش انواع شیره انگور کیلویی مرغوب است.

پخش انواع شیره انگور به صورت کیلویی

تقویت سیستم ایمنی بدن با شیره انگور

تقویت سیستم ایمنی بدن با شیره انگور

مرغوب ترین مدل مصرف شیره که جهت تمام مزاج ‌ها مناسب است، این است که شیره با سرکه جوشانده شود و محصول تولیدی که سرکه شیره نام دارد با شیر برنج مصرف شود و در نهایت لذت را از خوردن این شیره ببرید.

شیره انگور چیست؟

اصولا شیره‌ ها جزو مواد غذایی انرژی زا هستند و برای شرایطی که بدن به انرژی بالاتری نیاز دارد، بهترین غذا به شمار می آید. از جمله این شیره‌ ها، شیره انگور است.

همیشه شیره‌ انگور همان خاصیت انگور را دارد. سرشار از فسفر و آهن است که استفاده آن در وعده صبحانه سبب فعال شدن سلول‌ های عصبی در بدن و همچنین سبب جلوگیری از به وجود آمدن کم خونی در افراد می‌ گردد. شیره انگور، تسکین دهنده‌ دردهای رماتیسمی و بیماری های شریانی و وریدی می باشد. در خیلی از استان ‌های کشور ما، از شیره انگور به عنوان جایگزین شکر در طبخ حلوا استفاده می‌ شود. 

تقویت سیستم ایمنی بدن با مصرف شیره انگور:

این شیره سرشار از قندهای طبیعی مثل گلوکز، ساکارز و فروکتوز می باشد و جهت میان وعده یک گزینش خوب به حساب می آیند. قابل ذکر است که خاصیت ضد التهابی شیره خیلی مفید است. شیره انگور سرشار از پروتئین، قند طبیعی، مواد معدنی و برخی از ویتامین ها نظیر  B1، B2، B3  و B5 و همینطور A1 و C است که در صورت استفاده، دیگر نیازی به مولتی ویتامین ها ندارید. با توجه به موارد مذکور، مصرف این ماده سبب تقویت سیستم ایمنی بدن افراد می گردد.

شیره انگور دارای خاصیت بسیار زیاد و ارزش غذایی خیلی بالایی است. استفاده از این شیره جهت صبحانه انرژی فرد را تامین می کند. چنانچه به این ماده غذایی مقوی و لذیذ علاقه مند هستید، بهتر است بیشتر با خواص آن آشنا شوید.

شیره تولید شده به شیوه سنتی شامل معایبی است که عبارتند از:

  • رعایت نکردن موازین بهداشتی در مراحل مختلف تولید
  • تیره رنگ بودن محصول تولیدی

  • پایین بودن کیفیت محصول تولید شده

  • پایین بودن میزان غلظت موجود شیره انگور

بررسی بازار فروش شیره انگور کیلویی

بررسی بازار فروش شیره انگور کیلویی

چگونگی طبع شیره انگور:

اصولا طبع شیره انگور گرم و خشک می باشد و مرغوب ترین مدل استفاده آن جهت اکثر مزاج ها این است که شیره با سرکه جوشانده شود و سرکه شیره را مورد استفاده قرار دهید.

یکی از مراکز فروشنده شیره انگور عمده و همچنین تولید شیره شرکتی، سایت فروش آنلاین ما است که محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه ای ارائه می کند. تمام تلاش کارکنان ما این است که محصولی با کیفیت بالا و کاملا بهداشتی به مشتریان خود عرضه کنیم تا بتوانیم نظر آن ها را جلب کنیم و مشتریانمان به صورت دائم از محصولات ما خریداری کنند و از خرید خود راضی باشند.

کشور ما و به خصوص شهر شاهرود به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز صادرات شیره انگور مرغوب صادراتی است. با توجه به ویژگی های این محصول، بازار خرید و فروش شیره انگور تازه و همچنین شیره انگور طبیعی بسیار پر رونق است.

در هنگام خرید شیره انگور باید  به موارد زیر توجه ویژه ای کنید:

  • رنگ
  • بو
  • تاریخ تولید و انقضا
  • بسته بندی شیره انگور

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما