نمایندگی فروش شیره خرمای استعمران

شیره خرمای استعمران در برخی نمایندگی های معتبر به فروش می رسد؛ لازم به ذکر است که استعمران، نام نوعی خرما است که به طور معمول در استان خوزستان پرورش می یابد؛ این خرما، درصد قند بسیار بالایی داشته و به همین علت برای تهیه شیره، مناسب به نظر می رسد؛ گفته می شود که این خرما بیش از هفتاد و پنج درصد قند دارد؛ می دانیم که شیره حاصل از خرما، فوق العاده مقوی و خوشمزه است.نمایندگی فروش شیره خرمای استعمران

نحوه نگهداری شیره خرما

نحوه نگهداری شیره خرما امروزه با وجود انواع و اقسام خوراکی ها و شیرین کننده های مصنوعی، هنوز هم برخی افراد مصرف شیره های طبیعی میوه را ترجیح می دهند؛ در این میان به نظر می رسد که شیره خرما، قدیمی ترین و محبوب ترین نوع شیره باشد که مورد استفاده بشر قرار گرفته و در حال حاضر نیز کاربردهای زیادی دارد.

شیره خرما، ارزش غذایی بالایی داشته؛ سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد؛ این ماده خوراکی به اشکال مختلفی تهیه شده و بسته به نوع خرما و روش تولید، ممکن است؛ رنگی قهوه ای یا متمایل به سیاه داشته باشد.

در رابطه با نحوه نگهداری شیره خرما، باید به یک سری نکات دقت کرد.
نخست این که شیره خرما در ظروف تمیز، بهداشتی و دربسته ذخیره شود؛ به این ترتیب از نفوذ هوا و آلودگی ها محفوظ مانده و طعم طبیعی آن حفظ می شود؛ همچنین این محصول را باید حتی الامکان در جای خشک و خنک نگهداری نمود؛ البته بهتر است؛ آن را در مکان مناسبی خارج از یخچال نگه داشت؛ چرا که دمای بسیار پایین، ممکن است؛ شکرک زدن شیره خرما را در پی داشته باشد.

تولید کننده شیره خرمای استعمران

تولید کننده شیره خرمای استعمران تولید کننده شیره خرمای استعمران، بیش از هر چیز به کیفیت محصول خود اهمیت می دهد؛ شایان ذکر است که عوامل مختلفی می توانند؛ بر کیفیت این خوراکی تاثیر بگذارند؛ انتخاب خرمای تازه و سالم و تهیه این ماده غذایی در شرایط استاندارد و بهداشتی از جمله این عوامل به شمار می روند.

روش های مختلفی برای تولید شیره خرما استعمران وجود دارد؛ اما با توجه به ماهیت این میوه، شیره گیری از آن بر پایه فشردن خرما صورت می گیرد.
تولید کنندگان سنتی شیره خرما، تهیه این محصول را با استفاده از حوضچه های مخصوص انجام می دهند؛ به این ترتیب که تعداد زیادی خرما را در آن قرار داده و در اثر فشاری که ایجاد می شود؛ شیره از سوراخ های تعبیه شده خارج می گردد؛ البته گاهی اوقات از فشردن خرما در حصیرهای مخصوص نیز برای شیره گیری استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما