نمایندگی عرضه شیره چهار میوه

شیره چهار میوه یا چهار شیره ترکیبی از چهار شیره درجه یک طبیعی انگور، توت، انجیر و خرما است که انرژی زا است و خواص زیادی برای بدن دارد. مصرف کنندگان این محصول برلی خرید محصولی طبیعی و سالم به نمایندگی های عرضه شیره رجوع می کنند که کاملا معتبر هستند و محصولی با کیفیت را با مناسب ترین قیمت به دست مصرف کنندگان می رسانند.

نمایندگی عرضه شیره چهار میوه

چهار شیره برطرف کننده یبوست است

چهار شیره برطرف کننده یبوست است چهار شیره سرشار از انواع مواد معدنی مانند فیبر، کلسیم، آهن، منگنز و پتاسیم است که نیاز بدن به این مواد را تامین می کند. یکی از مهمترین این املاح معدنی فیبر است. هر کدام از این چهار شیره به طور جداگانه سرشار از فیبر هستند و مخلوط آن ها نیز، منبع غنی از فیبر است.

وظیفه فیبر در بدن ایجاد حرکت در روده ها است. با حرکت روده ها ، معده گرم شده و یبوست بر طرف می شود. فیبر علاوه بر خاصیت ملینی باعث هضم زودتر غذا و سبک شدن معده نیز می شود.

در ادامه به تعدادی از خواص چهار شیره اشاره می کنیم.

۱. چهار شیره منبع غنی از آهن است. آهن باعث تولید خون جدید در بدن می شود. به همین دلیل از ابتلا به بیماری کم خونی جلوگیری کرده و آن را درمان می کند. آهن موجود در چهار شیره پس از ورود به معده به طور کامل جذب بدن می شود.

۲. کلسیم موجود در سه شیره باعث استحکام استخوان ها و دندان ها شده و از ابتلا به نرمی و پوکی استخوان در سنین کهنسالی جلوگیری می کند.

۳. چهار شیره طبع گرم دارد و بیماری های مرتبط با سردی بدن را درمان می کند.

۴. ویتامین C و آنتی اکسیدان های موجود در چهار شیره سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند و از ابتلا به بیماری هایی مانند سرماخوردگی جلوگیری می کند. آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد را از بین برده و از ابتلا به سرطان جلوگیری می کنند.

۵. ویتامین A موجود در شیره توت چهار شیره به تقویت بینایی کمک کرده و مانع از ابتلا به بیماری های چشمی مانند شب کوری می شود.

۶. اگرچه مصرف چهار شیره به افرادی که طبع سردی دارند توصیه می شود اما افراد گرم مزاج باید در مصرف آن دقت کنند چرا که ورود گرمای زیاد به بدن آن ها باعث قرمز شدن پوست آن ها و جوش در صورت و بدنشان می شود.

فروش ویژه انواع شیره چهار میوه

فروش ویژه انواع شیره چهار میوه این سایت به عنوان یکی از مراکز معتبر فروش شیره انواع شیره چهار میوه خود را به صورت ویژه به فروش می رساند. شما می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت سفارش دهید. علاوه بر این شما می توانید مشخصات و شماره خود را در فرم سایت ثبت کرده تا مشاورین فروش در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. سفارشات شما از بهترین انواع شیره چهار میوه تهیه و به دست شما خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما