مرکز پخش شیره خرما 900 گرمی

در ایران نمایندگی ها و شرکت های زیادی در زمینه توزیع و پخش شیره خرما 900 گرمی فعالیت دارند که به عنوان مرکز پخش شیره خرما در سطح بازار شناخته شده اند. این مراکز انواع شیره خرما را در بسته بندی های متفاوت و وزن مختلف، با قیمتی مناسب به‌ بازار سراسر کشور عرضه می کنند. 

مراکز پخش شیره خرما به دلیل ارائه محصولات با کیفیت و خدمات مناسب، مورد جلب توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته اند.

مرکز پخش شیره خرما 900 گرمی

خاصیت شیره خرما در دوران بارداری

خاصیت شیره خرما در دوران بارداری شیره خرما یکی از خوراکی های مقوی در دوران بارداری است که مصرف آن در این دوران، به کوتاه تر شدن روند زایمان و داشتن یک زایمان سالم کمک زیادی می کند از این رو به عنوان یک تغذیه سالم و مفید در دوران بارداری تلقی می شود.

از دیگر خاصیت شیره خرما در دوران بارداری، مفید بودن این شیره برای کودک و مادر است زیرا شیره خرما خاصیت ملین کنندگی دارد که باعث می شود تا انقباضات دهانه رحم تحریک شود و مادر در حین زایمان دردکمتری داشته باشد .

زنان باردار در دوران بارداری ممکن است دچار دیابت شوند از این رو مصرف مواد غذایی قند دار برای آنان مضر می باشد اما شیره خرما دارای ویژگی هایی است که مصرف آن میزان قند خون بدن را تغییر نمی دهد.

شیره خرما دارای فیبر زیادی می باشد که یبوست دوران بارداری را کاهش می دهد و با تنظیم کردن سطح کلسترول به داشتن وزن مناسب کمک می کند.

علاوه بر موارد بالا مصرف شیره خرما در دوران بارداری تا حدی زیادی می تواند آهن مورد نیاز بدن را تامین کند و از این طریق ایمنی کودک و مادر را تقویت می بخشد.

از دیگر مواد معدنی مهم موجود در شیره خرما، فولات است که خوردن آن باعث می شود تا از نقص های مادرزادی مربوط به مغز و نخاع در جنین جلوگیری شود. هم چنین مقدار انرژی که مصرف این شیره در بدن مادر به وجود می آورد می تواند برای مادر بسیار ضروری و مفید باشد.

قیمت خرید شیره خرما 900 گرمی

قیمت خرید شیره خرما 900 گرمی برای اطلاع از قیمت شیره خرما 900 گرمی می توان به سایت های  اینترنتی معتبر مربوطه مراجعه کرد زیرا در این سایت ها انواع شیره خرما با کیفیت بالا همراه با درج قیمت، برای دسترسی راحت مشتریان به این نوع شیره وجود دارد.

به طور معمول قیمت خرید شیره خرما 900 گرمی متغیر می باشد چون قیمت ها با توجه به عواملی چون وزن، نوع بسته بندی، کیفیت خرما، نوسانات بازار و … کاهش یا افزایش می یابد بنابراین نرخ روز آن را می توان در این سایت ها جستجو کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما