مرکز پخش شیره خرما 1 کیلویی

شیره خرما 1 کیلویی محصولی باکیفیت و بسیار لذیذ است که در قالب بسته بندی های مرغوب و مناسب ارائه می شود که امکان حمل و نگهداری این محصول مقوی را به خوبی به شما می دهد.

در مرکز پخش شیره خرما 1 کیلویی افراد امکان تهیه و خرید این محصول را به راحتی دارند که ضمن عرضه سفارش خریداران در کوتاهترین فاصله زمانی، قیمت خرید این محصول نیز بسیار مناسب و ارزان در نظر گرفته می شود.

مرکز پخش شیره خرما 1 کیلویی

تشخیص شیره خرما باکیفیت

تشخیص شیره خرما باکیفیت همانطور که در جریان هستید امروزه شیره های مختلفی از محصولات گوناگون تولید می شود که از جمله آنها می توان به شیره خرما، شیره توت، شیره انگور، شیره بلوت و… هر کدام از آنها ویژگی ها و مشخصه های خاص خود را دارند و با شناخت آنها امکان تشخیص آنها را خواهید داشت.

شیره خرما از جمله محصولاتی است که از مشخصه های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای رنگ قهوه ای تیره و مایل به سیاه است به طوری که وقتی در ظرف شیشه ای ریخته می شود به رنگ تقریبا سیاه دیده می شود.
  • این محصول دارای چگالی بالایی است.
  • شیرینی زیادی دارد.
  • طعم و مزه خرما را دارد.
  • در داخل شیره نیز ذرات بسیار کوچکی وجود دارد که از خرما ناشی می شوند و وقتی مقدار کمی از آن در یک ظرف روشن ریخته می شود قابل مشاهده هستند.
  • یک شیره خرما باکیفیت از غلظت بالایی هم برخوردار است.
  • شیره خرما به راحتی از روی ظرف پاک می شود و با آب خالص که شسته شود کاملا پاک می شود و هیچ اثری از آن باقی نمی ماند.

بنابراین با در نظر داشتن موارد فوق می توانید شیره خرمای اصل را تشخیص دهید و بهترین شیره را تهیه کنید.

قیمت شیره خرما 1 کیلویی

قیمت شیره خرما 1 کیلویی شیره خرما از معدود شیره هایی است که در ایران بسیار تولید می شود؛ زیرا تقاضای خرید آن همواره وجود دارد و بازار خرید آن همیشه شلوغ است.

امروزه شیره خرما را در قالب بسته بندی های 1 کیلویی تولید می کنند که برای این منظور از ظروف ساخته شده از مواد درجه یک و مورد تایید بهداشت مواد غذایی استفاده می شود که به شما امکان می دهد بتوانید این محصول را به راحتی حمل و نگهداری کنید.

قیمت شیره خرما 1 کیلویی بسیار مناسب و اقتصادی و با توجه به هزینه های تولید و نیز بسته بندی این محصول تعیین می شود که در حالت کلی بهترین مقدار را دارد و خریداران با صرف بهای مناسب و ارزان می توانند آن را خریداری کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما