مرکز فروش شیره خرما 300 گرمی

در حقیقت شیره خرما گونه ای از انواع شیره می باشد که به دلیل خواص فراوان و طعم بی نظیری که داشته، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. بنابراین تولیدکنندگان شیره خرما به منظور رضایت مشتریان، شیره خرما را در بسته بندی های مختلف و با حجم های متفاوت تولید خواهند کرد. اما در میان نمونه محصولات تولید شده، شیره خرما 300 گرمی از پرفروش ترین محصولاتی بوده که از طریق مرکز فروش این محصول عرضه می گردد.

مرکز فروش شیره خرما 300 گرمی

ویژگی های شیره خرما باکیفیت

ویژگی های شیره خرما باکیفیت  شیره خرما در کیفیت های متفاوتی تولید گردیده و برای فروش عرضه خواهد شد. از این رو لازم است که درباره ویژگی های شیره خرما باکیفیت اطلاعات کاملی داشته باشیم تا در زمان خرید این محصول دچار سردرگمی نگردیم.

و اما برخی از ویژگی های ظاهری شیره خرما با کیفیت به شرح زیر می باشد.

رنگ شیره خرما:

در حقیقت رنگ شیره خرما، با توجه به نوع خرمایی که شیره از آن تولید می گردد، تغییر خواهد کرد. اما در مجموع رنگ شیره خرما اصل و باکیفیت باید به رنگ تیره باشد.

غلظت شیره خرما:

در مجموع شیره خرما درجه یک باید غلظتی شبیه به عسل داشته باشد و هرگونه تغییر در غلظت شیره، نشان از عدم کیفیت آن در مواد اولیه و نحوه تولید شیره می باشد.

هم چنین شیره باید کاملا شفاف و یکدست باشد و این شفافیت شیره ناشی از صاف شدن دقیق آن از خاک شیره می باشد. و در ضمن شیره خرما مرغوب، نباید ته شین گردد و یا شکرک بزند. 

طعم و بو شیره خرما:

شیره خرما باید طعم و بوی طبیعی داشته باشد، به این صورت که هر گونه طعم و بوی کپک زدگی، ترشیدگی، سوختگی و تخمیر نشان از کیفیت پایین شیره خرما خواهد بود.

البته موارد ذکر شده صرفا تجربی بوده و نیاز به دقت و مهارتی خاص خواهد داشت. از این رو درجه کیفی شیره خرما  را می توان تحت شرایط آزمایشگاهی بررسی نمود.

به این صورت که در آزمایشگاه مواردی نظیر میزان اسیدیته، ph شیره خرما، مقدار خاکستر درون شیره، مقدار مواد نگه دارنده و آلاینده های فلزی بررسی می گردد.

فروشگاه عرضه شیره خرما 300 گرمی

فروشگاه عرضه شیره خرما 300 گرمی در واقع شیره خرما از مواد غذایی محبوب و پرکاربردی بوده که در پخت انواع غذا ها، شیرینی جات و دسر ها نقش خواهد داشت. و با توجه به ارزش غذایی بالایی که داشته برای تمام افراد مفید می باشد.

از این رو آن را در حجم های متفاوتی بسته بندی می کنند تا هر فرد شیره خرما را مطابق با نیاز خود، خریداری نماید. البته در میان نمونه های مختلف، بسته های ۳۰۰ گرمی شیره خرما از بیشترین فروش برخوردار می باشد.

و در همین راستا نمونه های مختلف این محصول در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، از طریق فروشگاه عرضه شیره خرما ۳۰۰ گرمی، در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما