مرکز فروش شیره خرمای خضراوی

شیره خرما یکی از جایگزین های سالم و طبیعی قند و شکر می باشد. این شیره طعم اصلی خرما را می دهد و مصرف آن در وعده صبحانه انرژی بدن را در طی روز تأمین می کند. این محصول دارای طبعی گرم و خشک بوده و ارزش غذایی بالایی دارد. یکی از بزرگترین مراکز فروش انواع شیره خرمای خضراوی با کیفیتی عالی و قیمتی مطلوب همین شرکت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.

مرکز فروش شیره خرمای خضراوی

روش های تهیه شیره خرما

روش های تهیه شیره خرما روش های تهیه شیره خرما چگونه است؟ شیره خرما امروزه به روش های مختلف سنتی و یا صنعتی در محل برداشت خرما تولید می شود.

در کارخانه های تولید کننده با استفاده از دستگاه های مجهز به خوبی تمیز و ضد عفونی شده و عملیات شیره گیری و فرآوری آن به شیوه ای کاملا بهداشتی انجام می شود و پس از آماده شدن در بسته بندی های متنوع و در وزن های مختلف وارد بازار فروش می گردد. 

بسیاری از افراد آن را در خانه نیز تهیه می کنند. به این صورت که ابتدا خرماها را شسته و از وسط نصف نموده و هسته آن را خارج می کنند و در قابلمه ریخته و آب جوش روی آن می ریزند، پس از گذشت نیم ساعت قابلمه را روی حرارت گذاشته و پس از به جوش آمدن آب باید حدود پنج دقیقه خرما بجوشد تا به خوبی نرم شود.

سپس قابلمه را از روی حرارت برداشته و بعد از نیم ساعت خرما را در صافی ریخته و با دست فشار می دهیم تا شیره از پوست و گوشت خرما جدا شود سپس دوباره شیره را روی حرارت گذاشته تا آرام بجوشد و غلیظ شود، در این مدت باید مرتب همزده تا ته نگیرد.

پس از رسیدن به غلظت مناسب حرارت را خاموش می کنیم و پس از خنک شدن در ظرف درب دار و در جای خشک و خنک نگه داری می کنیم. شیره خرما اگر رقیق باشد کپک می زند پس باید به غلظت مطلوب برسد تا از ماندگاری بالایی برخوردار باشد.

فروشگاه عرضه شیره خرمای خضراوی

فروشگاه عرضه شیره خرمای خضراوی فروشگاه عرضه شیره خرمای خضراوی را با کمی تحقیق و پرس و جو می توانید پیدا کنید.این شیره در استان خوزستان تولید می شود. خرمای خضراوی یکی از خرماهای مرغوب و پر شیره می باشد که در شهرهای مختلف این استان تهیه می شود.

این محصول بسیار نرم و شیرین بوده و یکی از خوشمزه ترین شیره ها به وسیله آن تولید می شود. بسیاری از کارخانجات  تولید مواد غذایی و قنادی ها این محصول را به صورت عمده با قیمتی ایده آل خریداری می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما