مرکز فروش شیره انجیر صنعتی تازه

مرکز فروش شیره انجیر تازه، این محصول را به صورت فله و بسته بندی به فروش می رساند. نوع فله ای شیره از نظر اقتصادی به صرفه تر است و باعث می شود تا مشتریان با صرف هزینه کم، صاحب محصول باکیفیت شوند. اما نوع بسته بندی به دلیل اضافه شدن هزینه های بسته بندی و مواد نگهدارنده، نسبت به نوع فله ای قیمت بیشتری دارد. در این مرکز بهترین و باکیفیت ترین انواع شیره صنعتی تازه، با قیمت بسیار ارزان و استثنائی به فروش می رسد. 

مرکز فروش شیره انجیر صنعتی تازه

خواص دارویی شیره انجیر ارگانیک در طب سنتی

خواص دارویی شیره انجیر ارگانیک در طب سنتی

شیره انجیر تازه یکی از مواد طبیعی است که خواص بسیار زیادی برای بدن دارد. مصرف این محصول در طب سنتی و اسلامی سفارش بسیار زیادی شده است. 

خواص دارویی انجیر بسیار زیاد است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد: 

  • شیره انجیر طبع گرم و تری دارد. از این رو یک انتخاب بسیار مناسب برای تعدیل طبع افرادی است که سرد مزاج هستند. 
  • مصرف شیره انجیر سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و باعث می شود بدن در برابر بیماری های ویروسی و انواع میکروب ها و باکتری ها مقاوم شود. 
  • شیره انجیر ارگانیک، به تامین انرژی بدن کمک می کند. افرادی که معمولا فعالیت جسمانی و فکری زیادی دارند، می توانند روزانه یک قاشق از این شیره را به همراه کره و یا به صورت حل شده در آب استفاده کنند. این کار باعث می شود انرژی مورد نیاز بدن آن ها در طول روز تامین شود. 
  • ویتامین های موجود در شیره انجیر بسیار زیاد است. بنابراین منبع بسیار غنی و خوبی برای تامین ویتامین های بدن به شمار می رود و افراد مختلف می توانند شیره انجیر را به میزان مجاز و متناسب با سن خود استفاده نمایند و ویتامین های مورد نیاز خود را تامین کنند. 

تولیدی شیره انجیر ارگانیک صنعتی

تولیدی شیره انجیر ارگانیک صنعتی

تولیدی شیره انجیر ارگانیک صنعتی، این محصول را با استفاده از مواد اولیه مناشب و کاملا طبیعی تولید می کند. این تولید کننده در محصولات خود از هیج گونه مواد شیمیایی نگهدارنده استفاده نمی کند. بنابراین این محصول کاملا ارگانیک است و استفاده از آن هیچ خطری برای سلامتی بدن مصرف کنندگان ندارد. 

شیره انجیر صنعتی در شرایط کاملا بهداشتی و با استفاده از دستگاه های صنعتی مدرن تولید می شود. در تمامی مراحل تولید و بسته بندی این محصول شرایط بهداشتی رعایت می شود تا سلامتی مصرف کنندگان به خطر نیفتد. هم چنین هیچ نیرو انسانی و یا دستی در تولید شیره دخالتی ندارد. 

این تولیدی بهترین و باکیفیت ترین و خالص ترین شیره را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا رضایت آن ها را جلب نماید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما