مرکز عرضه شیره خرمای نخیلات

اگر به دنبال یک صبحانه سالم و مقوی برای مصرف خود و کودکانتان می گردید تا در روزهای سرد پاییز و زمستان نیرو بخش بدنتان باشد، ما شیره خرما را به شما پیشنهاد می دهیم. این ماده غذایی یک محصول کاملا طبیعی است که از میوه خرما حاصل می شود و تمامی خواص و فواید آن را داراست. مرکز پخش کننده محصولات طبیعی، شیره خرمای نخیلات را در بسته بندی های گوناگون در بازار عرضه می کند.

مرکز عرضه شیره خرمای نخیلات

ویژگی های شیره خرما مرغوب

ویژگی های شیره خرما مرغوب شیره خرما را از خرما حاصل می کنند. این محصول رنگ قهوه ای و طعم شیرینی دارد. شیرینی موجود در داخل این ماده، از طعم خرماست و هیچ افزودنی و طعم دهنده دیگری به آن اضافه نمی شود. همانطور که می دانید قند موجود در میوه ها و گیاهان بی ضرر است. پس بیماران دیابتی هیچ مشکلی برای خوردن آن ندارند.

طبع شیره خرما از نظر طب سنتی گرم و تر است، پس مصرف آن می تواند به درمان درد های استخوانی کمک کرده و مشکلات رماتیسمی را برطرف نماید. خوردن روزانه این محصول باعث افزایش قوای جسمی و جنسی افراد شده و به درمان ناباروری در مردان کمک می نماید.

ویژگی های شیره خرما مرغوب شامل رنگ، عطر و طعم آن است. شیره خرما باید رنگی براق داشته و از غلظت کافی برخوردار باشد. اگر بعد از بوییدن یا مزه کردن آن احساس کردید که ترش شده است، باید بدانید که شیره شما فاسد شده و دیگر کیفیت ندارد. دلیل این امر نیز، استفاده از ظرف یا قاشق نمدار برای آن است.

شیره خرما را می توانید مثل مربا با نان میل کنید، یا در آب و چای حل کرده و صرف نمایید. به علاوه  می توانید آن را در پخت انواع شیرینی نیز به کار ببرید.

فروشنده شیره خرمای نخیلات

فروشنده شیره خرمای نخیلات شهر ها و استان های جنوبی ایران، پرورش دهندگان اصلی خرما در کشور هستند و علاوه بر عرضه کردن محصولات باغی خود به بازار، فراورده های جانبی آن را نیز تولید کرده و به فروش می رسانند. شیره خرمای نخیلات یکی از بهترین موادی است که از خرما تولید می شود.

مهم ترین خاصیت شیره خرما، مقدار بسیار زیاد آهن موجود در آن است که به خونسازی در بدن شما کمک کرده، موجب رفع کم خونی و ضعف می شود. مصرف این ماده در کودکان بیش فعال، سبب تقویت تمرکز آن ها شده و قدرت یادگیری را در آن ها افزایش می دهد.

مراکز عرضه کننده و فروشنده شیره خرما، این محصول را به صورت فله ای یا بسته بندی شده برای فروش عرضه می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما