مرکز صادرات شیره خرما 100 گرمی

مرکز صادرات شیره خرما 100 گرمی در وهله اول مراکزی می باشند که اقدام به تولید و تهیه این محصول می کنند و پس از تهیه این کالا اقدام به صادرات آن به کشورهای مقصد می کنند، دفاتر پخش و عرضه این محصول در شهرهای مختلف ایران شیره خرما بهداشتی را در اختیار مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار می دهند. البته این مراکز بازاریابانی در کشورهای مقصد دارا می باشند.

مرکز صادرات شیره خرما 100 گرمی

راهنمای خرید شیره خرما

راهنمای خرید شیره خرما در زمان خرید شیره خرما می بایست به این موضوع توجه شود که محصولی اصل و استاندارد و از همه مهم تر بهداشتی خریداری شود، در زمان خرید می بایست به رنگ این محصول توجه نمود، رنگ شیره خرما به نوع خرمایی که از آن تهیه شده بستگی دارد، ولی به طور معمول این محصول دارای رنگی تیره بوده و در صورتی که این شیره رنگی روشن داشته باشد نشان از بی کیفیتی و تقلبی بودن آن است.

در وهله بعدی باید به شفاف بودن شیره خرما در زمان خرید توجه نمود در صورتی که این شیره رنگی کدر داشته باشد نشان از عدم مرغوبیت آن است، مزه شیره خرما شیرین است و و در صورتی که این مزه را نداشته باشد نشان از وجود ناخالصی در این محصول است، در زمان پخت شیره خرما نکات و روش هایی رعایت می شود و مدت زمان پخت در حد معینی می باشد این امر موجب می شود که این محصول بوی خرما داشته باشد و درواقع بوی خرما را در خود حفظ می کند. در زمان خرید این محصول هم چنین باید به این نکته توجه شود که شیره خرما اصل ته نشین نمی شود در صورت ته نشین نشان از عدم مرغوبیت و تقلبی بودن آن دارد. شیره خرما شکرک هم نمی زند و در زمان خرید به این نکته هم باید توجه نمود.

یکی از مهم ترین چیزهایی که می بایست در زمان خرید به آن توجه نمود توجه به قیمت آن است اگر قیمت این محصول از میزان مشخصی کمتر یا خیلی بیشتر باشد مطمئنا می بایست در خرید آن احتیاط نمود.

قیمت نهایی انواع شیره خرما 100 گرمی

قیمت نهایی انواع شیره خرما 100 گرمی قیمت نهایی شیره خرما اعلا ۱۰۰ گرمی به کیفیت و نوع خرمایی که این محصول از آن تهیه می شود بستگی دارد، البته حجم های خریداری شده این شیره تاثیر زیادی در قیمت نهایی این محصول دارای می باشد، البته هزینه های حمل و نقل و هزینه های تولید و دستمزد نیروی انسانی نیز در قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار است. برای اطلاع از قیمت تمام شده شیره خرما می توان به صورت مستقیم به مراکز پخش و عرضه این محصول مراجعه نمود و از قیمت های تمام شده این کالا مطلع شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما