مرکز صادرات شیره خرمای صنعتی

شیره خرما بسیار مقوی و پر انرژی می باشد و تمامی خواص مفید موجود در خرما به صورت یکجا در آن موجود می باشد به همین دلیل ارزش غذایی بالایی داشته و تغذیه مناسبی برای تقویت بدن می باشد طبع این شیره گرم می باشد و برای برطرف کردن برخی از بیماریها مفید است. شیره خرمای صنعتی به سبب کیفیت و مرغوبیت بالایی که دارد از سوی مرکز صادرات به بسیاری از نقاط داخلی و خارجی صادر می گردد.

مرکز صادرات شیره خرمای صنعتی

مقایسه شیره خرما سنتی و صنعتی

مقایسه شیره خرما سنتی و صنعتی شیره خرما به دو صورت سنتی و صنعتی تولید می شود که در هر دو روش مواد اولیه یکسان می باشد ولی مراحل تولید هر کدام از آنها با هم کاملا متفاوت است. شیره خرمای کارخانه ای به واسطه دستگاه های مخصوص تولید می گردد و کاملا تصفیه شده می باشد به همین دلیل مشاهده می شود که رنگ و طعم آن کاملا طبیعی است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

در روش تولید صنعتی میزان تولید شیره هم بالا است زیرا تمامی مراحل تولید توسط دستگاه مخصوص انجام می گیرد و طبیعی است که مقدار تولید روزانه آن بیشتر است. اما تولید شیره سنتی کاملا دست ساز است و برای تهیه آن از مراحل و شیوه های مختلفی استفاده می کنند که در این روش میزان تولید شیره کمتر می باشد و ممکن است بنا به دلایلی کیفیت درجه یکی نداشته باشد مثل اینکه طعم آن به دلیل اعمال حرارت زیاد شیرین نباشد و تلخ مزه باشد همچنین ممکن است رنگ و غلظت آن نیز دچار تغییر شود.

 در روش سنتی همچنین ممکن است که مراحل تولید و بسته بندی شیره در محیط بهداشتی صورت نگیرد در صورتی که در روش صنعتی تمامی مراحل با رعایت نکات بهداشتی انجام می گیرد و محصولی که به عنوان شیره خرما تولید می شود دارای نشان استاندارد می باشد به همین جهت اکثر افراد شیره خرمای شرکتی را بیشتر می پسندند.

پخش عمده انواع شیره خرمای صنعتی

پخش عمده انواع شیره خرمای صنعتی شیره خرما به سبب مزیت های فراوانی که دارد دارای بازار پر تقاضایی می باشد و به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد. پخش عمده شیره خرما در کیفیت های متنوع به سبب مصارف زیادی که دارد از سوی شرکت ها و مراکز خرید زیادی انجام می گیرد به گونه ای که در هیچ نقطه ای از کشور کمبودی برای خرید شیره خرما وجود ندارد و همیشه به میزان کافی در بازار موجود است. همواره پخش شیره در مقدار عمده با قیمتی ارزانتر انجام می گیرد که پخش آن با توجه به نقاط دور و نزدیک می تواند به دو طریق مستقیم و غیر مستقیم انجام گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما