مرکز صادرات شیره انگور همدان

انگور از میوه های پر خاصیت می باشد و در قرآن نیز از آن یاد شده است،که یکی از فرآورده های آن شیره انگور می باشد، یکی از پرطرفدار ترین و معروف ترین آن ها، شیره انگور همدان است. به دلیل ارزش غذایی که دارد مصرف روزانه آن به همه افراد مخصوصا کودکان و زنان باردار و سالمندان و…… توسط پزشکان توصیه می گردد اما به دلیل اینکه شیرین و قند دارد همه و علی الخصوص بیماران دیابتی باید اعتدال را در مصرف آن رعایت کنند. در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها چون کم خونی و ضعف و خستگی و…..تاثیر گذار است.مرکز صادرات شیره انگور همدان

تفاوت شیره انگور طبیعی و صنعتی

تفاوت شیره انگور طبیعی و صنعتی شیره انگور به روش های خانگی و صنعتی تهیه می شود. تمامی ویتامین ها و مواد مغذی را دارا است. شیره انگور صنعتی به خاطر اینکه ماندگاری بالاتری داشته باشد کمی مواد افزودنی به آن اضافه می شود. رنگ تیره و مزه شیرین آن به خاطر قند طبیعی بسیار خوشمزه است، اما بعضی افراد مقداری شکر نیز به آن اضافه می کنند. شیره انگور اعلا عطر و طعم و مزه و بو فوق العاده ای دارد. در طب سنتی شیره انگور دارای طبعی گرم و تر است و برای سرد مزاج ها بسیار مفید است ولی گرم مزاج ها باید اعتدال را در مصرف رعایت کنند و یا با مصلح آن مصرف کنند. به خاطر خواصی که دارد نباید از مصرف آن مخصوصا در فصل های سرد سال غافل شد.

شرکت پخش انواع شیره انگور همدان

شرکت پخش انواع  شیره انگور همدان شیره انگور در بازار در انواع مختلف و بسته بندی متنوع و فله وجود دارد که قیمت فله آن مناسب تر و تهیه برای هر قشری از جامعه امکان پذیر است. شرکت پخش انواع شیره انگور همدان برای دسترسی راحت تر مشتریان در اکثر شهرها نمایندگی و مراکز فروش دارند که به شکل عمده به فروشگاه های مواد غذایی داده و سپس به صورت خرده فروشی در اختیار مشتریان قرار می دهند. سالانه مقدار بسیار زیادی از این محصول علاوه بر پخش در سراسر کشور، به کشورهای مختلف جهان صادر می شود و سود قابل توجهی وارد چرخه اقتصاد شده و باعث رونق اقتصادی می گردد، کشورهای زیادی متقاضی صادرات شیره انگور درجه یک به کشور خود هستند. امروزه علاوه بر خرید حضوری و مستقیم به دلیل استقبال مردم از خرید و فروش اینترنتی، می توانند محصول مورد نیاز خود را به صورت آنلاین از سایت های معتبر با کسب اطلاعات کامل درباره محصول و بدون هیچ واسطه ای با قیمت مناسب تری نسبت به بازار تهیه کنند که این خود یک خرید به صرفه برای مشتریان است. تولیدکنندگان این محصول سعی دارند با بالا بردن سطح کیفیت خود شیره انگور بهتری ارائه دهند که جلب رضایت مشتری از فاکتورهای اصلی برای آنان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما