مرکز صادرات شیره انگور خانگی

شیره انگور به دلیل خواص بسیار زیاد آن طرفداران زیادی دارد و روزبه‌روز به تعداد کسانی‌که از شیره انگور استفاده می‌کنند افزوده می‌شود. امروزه شیره‌های انگور اغلب به‌صورت صنعتی تولید می‌شوند ولی شاید بسیاری از افراد به مصرف شیره انگور خانگی که به روش ارگانیک و طبیعی تولید شده است علاقه بیش‌تری داشته باشند.به همین دیل بسیاری از تولیدکنندگان هستند که با استفاده از روش های ارگانیک و طبیعی سعی در تولید شیره‌های انگور به میزان انبوه ولی با روش خانگی و طبیعی دارند تا طعم و مزه اصیل شیره انگور را به خریداران و مصرف کنندگان هدیه کنند.

مرکز صادرات شیره انگور خانگی

سیستم ایمنی بدن خود را با شیره انگور افزایش دهید

سیستم ایمنی بدن خود را با شیره انگور افزایش دهید شیره انگور ارزش غذایی و کالری بسیار بالایی دارد، و تمامی خواصی را که انگور دارد، دارا می‌باشد. شیره انگور ایرانی کیفیت بسیار خوبی دارد زیرا کشور ایران بهترین انگور هارا کشت می‌کند. شیره انگور دارای ویتامین‌های K،A،C،B6 و هم‌چنین دارای تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، پیتاسیم و… می‌باشد.

فلانوئید‌های موجود در انگور موجب کاهش روند پیری می‌شوند. انگور قرمز درای مواد معدنی هم هست که باعث سلامتی بدن ما و افزایش قدرست سیستم ایمنی بدن می‌شود در نتیجه افراد با مصرف شیره انگور کم‌تر سرما می‌خورند.

انگور در درمان اختلالات کلیوی هم نقش دارد و میزان اسیدیته ناشی از اسید اوریک را با افزایش ادرار کاهش می‌دهد در نتیجه موجب حذف اسید اوریک از مجاری ادراری می‌شود و فشار روی کلیه ها را کاهش می‌دهد. شیره انگور قرمز هم‌چنین اثر پاک‌سازی بسیاری روی بدن دارد و آنتی اکسیدان های آن اثرات مثبتی روی تمامی دستگاه های بدن دارد.

همان‌طور که ذکر شد شیره انگور دارای مس، آهن و منگنز است که بسیار برای تشکیل و محکم شدن استخوان‌ها مهم هستند. پس شیره انگور می‌تواند تاثیر بسزایی در جلوگیری از پوکی استخوان در سنین بالا داشته باشد. منگنز موجود در شیره انگور هم به سوخت و ساز پروتئین‌ها و ساخت کلاژن در بدن کمک می‌کند. شیره انگور جلوی لخته شدن خون را هم می‌گیرد.

عرضه انواع شیره انگور خانگی

عرضه انواع شیره انگور خانگی انگور انواع مختلفی دارد از جمله: انگور یاقوتی که به رنگ قرمز می‌باشد. انگور کشمشی که به رنگ زرد و قرمز است. انگور سلطانی که دانه سیاه و تیره است. انگور عسگری که درای حبه های کشیده و سفید رنگ است. انگور رازقی که سفید است و پوست کلفتی دارد. انگور خلیلی که سبز کم‌رنگ است. انگور سیاه که سیاه‌رنگ است.

انگور رویال پاییزی و انگور سیاه مونوکا، انگور برونکس و انگور کاردینال از انواع دیگر انگور هستند. در خرید شیره های انگور باید به غلظت، رنگ، بو، طعم و مزه، بسته بندی و زمان تولید و تاریخ انقضا توجه شود. بسیاری از تولیدکنندگان شیره انگور صادراتی علاوه بر تولید شیره انگور به صورت صنعتی اقدام به تولید انگور به شیوه های ارگانیک هم می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما