مرکز خرید شیره خرمای بریم

مرکز خرید شیره خرمای بریم، این محصول را در ابعاد وسیعی در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما عزیزان می توانید، این محصول را از طریق همین وب سایت  در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه نمایید. این مرکز آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی در هر ساعاتی از  روز می باشد. جهت مشاوره برای خرید و اطلاع از قیمت آن، از طریق راه های ارتباطی زیر، با ما در تماس باشید. 

مرکز خرید شیره خرمای بریم

زمان ماندگاری شیره خرما

زمان ماندگاری شیره خرما شیره خرما محصولی است که از خرما به دست می آید. این محصول به صورت سنتی و صنعتی در کشور تهیه می شود. شیره خرما یکی از محصولات مقوی می باشد که در خود انواع ویتامین و مواد معدنی را دارد.

زمان ماندگاری شیره خرما با توجه به عواملی همچون نوع پخت، روش نگهداری، ظرف آن بستگی دارد. در روش تهیه شیره، حتما باید خرماها به خوبی شسته و سورت شود و بدون هیچ گونه ضایعات مانند چوب، برگ یا … نباشد.

همچنین ظرف مورد نظر باید عاری از هر گونه گرد و غبار، آب یا … باشد. بهترین روش نگهداری شیره خرما در جایی خشک، خنک و به دور از نور آفتاب باشد.

تمامی این عوامل در نگهداری شیره دخیل می باشد. شیره همانند عسل طبیعی خراب نمی شود، مگر این که شرایط درستی برای آن فراهم نشود. بهترین مکان برای نگهداری از شیره، یخچال است که تا چندین سال قابل نگهداری می باشد.

شیره خرما زمانی که خراب شود بوی ترشیدگی می دهد و طعم آن نیز ترش می شود. همچنین بوی نامطبوعی دارد. شیره خرما اصل به هیچ عنوان خراب نمی شود. این محصول طبع گرمی دارد و برای افرادی که سرد مزاج هستند، بسیار مناسب است. همچنین بهترین زمان مصرف آن در فصل سرد است.

شیره خرما سرشار از آهن، فسفر، کلسیم، فولیک اسید  و…. می باشد. مصرف این محصول به تمامی افراد به خصوص کودکان، زنان باردار و افراد سالخورده و بیمار توصیه می گردد. آهن فراوان شیره باعث می شود که فرد دچاز کم خونی نشود. کلسیم موجود در آن باعث محکم شدن دندان و استخوان ها می گردد. فسفر به تقویت هوش و حافظه کمک می کند و باعث می شود فرد در سن پیری، دچار آلزایمر نشود.

فولیک اسید شیره خرما برای زنان باردار بسیار مفید است. زیرا باعث تشکیل سیستم عصبی جنین می گردد و در حفظ و ایمنی سلامت بدن، بسیار موثر است.

عرضه کننده شیره خرمای بریم

عرضه کننده شیره خرمای بریم عرضه کننده شیره خرمای بریم، با توجه به مصرف بالای مردم و تقاضای مشتریان، این محصول را به صورت انبوه در اختیار آن ها قرار می دهد. خرید عمده با توجه به حذف واسطه ها و مستقیم بودن، با کاهش قیمت بیشتری همراه است.

از این رو  بسیاری از افراد این محصول را مستقیم از این مرکز خریداری می کنند. شما عزیزان می توانید این محصول را با توجه به نیاز خود، در بسته بندی های متنوعی تهیه کنید. هدف ما جلب رضایت مشتری و فراهم آوردن خریدی آسان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما