مرکز تولید شیره ی انگور سفید

شیره ی انگور سفید، محصولی می باشد که از پخت انگور سبز یا همان انگور عسگری به دست می آید. انگور میوه مورد علاقه خیلی از افراد می باشد که خود دارای خواص زیادی است. مراحل تهیه شیره انگور از زمان چیدن انگور تا مرحله پخت و تبدیل آن به شیره سفید وسیاه ،نیازمند مهارت می باشد.انگور اگر شیرین باشد،شیره آن نیز شیرین می شود و اگر طعم ترش داشته باشد،شیره آن طعم ملس می دهد.در تهیه شیره انگور،از نوعی خاک مخصوص نیز استفاده می شود.

مرکز تولید شیره ی انگور سفید

قوای بدنی خود را با شیره انگور افزایش دهید

قوای بدنی خود را با شیره انگور افزایش دهید هم در طب اسلامی و در طب سنتی گفته شده که قوای بدنی خود را با خوردن شیره انگور افزایش دهید.از خواص شیره انگور می توان به طبیعت گرم آن، اشاره کرد.

و برای رفع سردی پیشنهاد می شود.در فصول سرد سال،مانند پاییز و زمستان خوردن آن با عسل،پودر گردو،ارده کنجد بسیار لذیذ است.

بسیاری از افراد محلی، هنگام بارش برف ،شیره انگور را در داخل کاسه ریخته و با برف تمیز مخلوط کرده و میل می کنند.

شیره انگور انرژی بخش و نشاط آور نیز می باشد.برای افرادی که دارای بیماری کم خونی می باشند،تجویز می شود و سرشار از ویتامین ها می باشد.

خیلی از افراد به جای استفاده از نوشیدنی های مصنوعی برسر سفره ها ، شیره انگور را با آب مخلوط کرده و بصورت شربت طبیعی مصرف می کنند.

به زنان شیرده جهت افزایش کیفیت شیر مادر نیز توصیه می شود.

مقدار قند موجود در شیره انگور بالاست، به همین علت به کسانی که قصد اضافه وزن و چاقی دارند، پیشنهاد می شود.

بسیاری از زنان خانه دار در پخت غذای خود مانند فسنجان از شیره انگور سیاه استفاده می کنند،که هم رنگ و هم طعم غذا را خوشمزه می کند.

علت تفاوت بین شیره انگور سیاه وسفید به جهت میزان غلظت آن است.شیره سیاه بر روی حرارت ،کمتر جوشیده می شود و مایع است. ولی شیره سفید کاملا غلیظ می باشد.

مزایا خرید عمده شیره ی انگور سفید

مزایا خرید عمده شیره ی انگور سفید از مزایای خرید شیره انگور سفید همان بس که کاملا طبیعی و ارگانیک می باشد.امروزه با توجه به شیوع بیماریهایی سخت مانند سرطان،مردم برای مصرف خوراکی ها تا حد امکان به سمت مواد خوراکی طبیعی و ارگانیک می روند.

این که شیره انگور را از چه جایی باید خرید،نیز مهم می باشد.برخی از شهرهای کشورمان، دارای فراوانی باغات انگور می باشند. میتوان شیره انگور درجه یک را از این شهرها خریداری کرد.

خیلی از کاسبان محصولات ارگانیک،شیره انگور را به صورت عمده از باغدار با قیمت پایین تر خریداری می کنند . آن را در ظرف های کوچکتر و شکیل ریخته و می فروشند. که سود حاصل از این کار را می توان به عنوان مزایای خرید عمده شیره ی انگور سفید بیان کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما