مرکز تولیدی شیره انگور صنعتی صادراتی

 در حال حاضر مرکز تولیدی شیره انگور صادراتی در نوع صنعتی را از مرغوب ترین ارقام انگور تولید شده در کشور در شرایط کاملا بهداشتی توسط دستگاه های مدرن دنیا تهیه و با بسته بندی در حجم های متنوع روانه بازار های متعدد در اقصی نقاط دنیا می کنند که به دلیل کیفیت منحصر به فرد و قیمت تمام شده بسیار مطلوب زمینه جذب مشتریان خارجی و کسب درآمد خالص و در نهایت شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم می کند.

مرکز تولیدی شیره انگور صنعتی صادراتی

بررسی طبع انواع شیره انگور

بررسی طبع انواع شیره انگور

همواره انگور در زمره بهترین میوه ها با خواص درمانی و غذایی است که از گذشته های دور از آب انگور فرآوری به نام شیره تولید می شده است که امروزه نیز از طرفداران زیادی برخوردار است. از انواع انگور شیره تهیه می شود که هر کدام با توجه به نوع خود از طبع متفاوتی بهره مند است ولی به طور کلی مطابق با نظر اطبای طب سنتی این محصول دارای طبع گرم و تر است که افراد با مزاج های گرم باید آن را به همراه شیر، ماست و غیره معتدل و به مصرف برسانند تا دچار عوارض مصرف بی جای آن نگردند.

باید یادآور و متذکر شد که انگور های بی دانه مانند فخری و عسگری معمولا از طبع گرم و تر و ریش بابا و دانه یاقوت دارای طبع سرد و خشک هستند که افراد با توجه به مزاج و ذائقه های خود می توانند به راحتی میزان مصرف خود را با آن تطبیق دهند.

تولیدی شیره انگور صنعتی صادراتی

تولیدی شیره انگور صنعتی صادراتی

امروزه تولیدی شیره انگور این محصول را از میوه انگور کاملا ارگانیک و طبیعی توسط دستگاه های مدرن و با ترکیب فرمولاسیون جدید و قدیم در کارگاه های خود با کمک گیری از نیروی متخصص این حوزه تهیه می نماید و مطابق با سلیقه و نیاز مشتریان آن را در بسته بندی های جدید و نیز با وزن معین بسته بندی و به بازار های خارج از کشور به ویژه اروپا، حوزه خلیج فارس، آسیا و غیره ارسال می کند تا ضمن کسب سود و در آمد خالص در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور سهم بزرگی ایفا نماید.

باید خاطر نشان کرد که خرید شیره انگور در زمینه صادرات به طور مستقیم و عمده می باشد که اغلب تجار داخلی و خارجی با ثبت سفارش از مشتریان خاص آن را در تناژ  بالا و نیز کیفیت ممتاز آن را از تولید کننده اصلی تهیه و با انجام تعرفه های گمرکی این محصول را به قیمت بسیار مطلوب به اقصی نقاط دنیا صادر می کند که صادر کنندگان را به تلاش مجدد در این زمینه ترغیب می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما