مرجع فروش شیره خرما طبیعی درجه یک

شیره خرما طبیعی از جمله محصولاتی است که از فرآوری خرما تهیه می‌شود. اینگونه محصولات بسیار مناسب هستند و انرژی لازم برای بدن را تامین می‌کند.طبع شیره خرما گرم و خشک است و برای افراد سرد مزاج توصیه می‌شود. فروش شیره خرما طبیعی درجه یک توسط فروشگاه های معتبر و کارخانه هایی که اقدام به تهیه این گونه شیره ها می نماید، انجام می گیرد.

مرجع فروش شیره خرما طبیعی درجه یک

آشنایی با انواع شیره خرما طعم دار

آشنایی با انواع شیره خرما طعم دار

انواع شیره خرما به روش صنعتی و سنتی تهیه می شود.تهیه شیره خرما به روش سنتی زمانبر و وقت گیر است.این گونه شیره ها به دلیل اینکه در فضای آزاد و باز به روش سنتی تهیه می‌شوند ،ممکن است که گرد و غبار و حشرات ریز به آنها نفوذ پیدا کند .همچنین این گونه شیره ها دارای طعم گسی هستند، به همین دلیل شاید مورد توجه همگان قرار نگیرد.رنگ آن ها نیز کدر و تیره است.
بیشتر بخوانید: شیره خرما فله ای

در حالی که شیره هایی که به روش صنعتی تهیه می‌شوند، به دلیل استفاده کردن از دستگاه های مکانیزه و شستشوی خرماها قبل از تهیه شیره از آن ها بسیار بهداشتی تر هستند. همچنین بعد از تهیه اینگونه شیره ها آن ها را شیرین می‌کنند،تا طعم بسیار مناسبتری داشته باشد و با غلظت و رنگی روشن تر به بازار ارائه می‌شود.قیمت شیره خرما بر اساس نوع خرمای که از آن شیره گرفته می‌شود و میزان و حجمی که شیره خرما را می خواهید تهیه کنید ،تعیین می شود.

شیره خرما از جمله مواد مغذی است که می تواند انرژی یک روز شما را به خوبی تامین کند. این ماده مغذی دارای مقادیر زیادی آهن می‌باشد و برای کسانی که دچار فقر آهن هستند، توصیه می گردد .شیره خرما ارزان را می توانید تهیه کنید تا از مزایای فوق العاده آن بهره ببرید. شیره خرما اصل و مناسب دارای مقادیر زیادی پتاسیم و ویتامین های B است. برای یبوست بسیار مناسب است و ملین می باشد. رشد سلول‌های استخوانی را بر عهده می گیرد و هضم غذا را آسان تر می نماید.

تولیدکنندگان شیره خرما طبیعی

تولیدکنندگان شیره خرما طبیعی

تولیدکنندگان شیره خرما این محصول بسیار مقوی و خوشمزه را به صورت پاستوریزه و بهداشتی تهیه می کنند.سپس آن را به صورت صادراتی به کشورهای همسایه از جمله عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌کنند.کشورهای اروپایی از جمله مقاصد بعدی این محصول پرطرفدار می باشد. زیرا که در کشورهای اروپایی به دلیل داشتن آب و هوای آنها درختان خرما رشد نمی کنند. تولیدکنندگان خرما این گونه محصول را به صورت عمده و جزئی به بازار عرضه می کنند. مسلماً خرید این گونه محصول به صورت عمده قیمت آن را کمتر می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما