مرجع فروش شیره خرما سنتی

مرجع فروش شیره خرما سنتی، این محصول را با کیفیت های بسیار بالا و قیمت های بسیار مناسب عرضه می نماید و این مرجع با فروش این محصول به صورت مستقیم موجب جذب خریداران بسیار زیادی به سمت این محصول می گردد. همواره خرید اینترنتی و غیر حضوری از این مراکز عرضه و پخش معتبر بسیار به صرفه بوده و باعث می شود خریداران به نوع بسیار با کیفیت این محصول دست یابند.

مرجع فروش شیره خرما سنتی

میزان کالری شیره خرما

میزان کالری شیره خرما شیره خرما از جمله مواد غذایی بسیار پر انرژی برای بدن به حساب می آید که تمام ویتامین ها و انرژی لازم برای بدن را در طی روز فراهم می نماید. انواع شیره خرما دارای خواص خرما می باشد و حاوی مقادیر بسیار زیادی آهن و فسفر است.

شیره خرما به علت داشتن قند طبیعی، به جای قند و شکر در تهیه انواع غذاها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و مصرف این محصول به صورت کم برای افراد دیابتی هیچ ضرری نداشته و می تواند مصرف شود.

به علت داشتن کالری متوسط در این نوع شیره، افراد کم تحرک که کمتر از 20 دقیقه در طول روز فعالیت دارند باید کمتر این محصول را مصرف نموده و در خوردن آن احتیاط نمایند تا دچار چاقی و اضافه وزن نشوند.

میزان کالری شیره خرما در هر 100 گرم شیره معادل 270 کالری می باشد که این میزان از مقدار کالری خرما بسیار کمتر بوده به همین دلیل مصرف شیره خرما در افرادی که رژیم غذایی خاص و یا دیابت دارند ارجحیت بیشتری دارد.

این محصول مواد معدنی مورد نیاز بدن را به خوبی تامین می نماید و به دلیل داشتن کالری مناسب، به سوخت و ساز بدن بسیار کمک نموده و مصرف آن مخصوصا در فصول سرد سال همراه با فعالیت های ورزشی بسیار توصیه شده است.

خرید عمده شیره خرما سنتی

خرید عمده شیره خرما سنتی خرید عمده شیره خرما سنتی از طریق مراکز عرضه و پخش این محصول در سراسر کشور امکان پذیر می باشد و همواره خرید عمده شیره خرما بسیار به صرفه تر از خرید مقدار کم و جزیی این محصول است و باعث می شود در وقت و هزینه خریداران صرفه جویی گردد.

برای تهیه این محصول بهتر است از مراکز معتبر اقدام نماییم تا بتوانیم این نوع شیره را با قیمت بسیار عالی و کیفیت بالا خریداری نماییم. این مرکز از مراکز عرضه شیره خرما سنتی به صورت عمده می باشد که این محصول را به صورت آسان و اینترنتی به فروش می رساند و به دلیل عرضه بدون واسطه و مستقیم موجب جذب خریداران بسیاری از سراسر کشور به سمت این محصول می شود، همچنین کارشناسان فروش این مجموعه به خوبی راهنمای خریداران در تمام مراحل خرید می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما