قیمت مناسب شیره انجیر عمده

شیره انجیر عمده قیمت بسیار مناسب و عالی هم دارد از کیفیت بسیار خوب و متفاوت برخوردار می‌باشد قیمت گذاری روی آن به قدری عالی بوده که همواره توجه خریداران خارجی و داخلی را به خود جلب کرده است چرا که این قیمت بسیار متناسب و ناچیز می باشد و تمام افراد با هر بودجه ای که داشته باشند می‌توانند از انواع مختلف این مدل از شیره انجیر خریداری کنند علاوه بر تمام اینها بهداشت در تولید آن به صورت کاملا حرفه‌ای رعایت شده و هیچ نکات غیربهداشتی در تولید آن وجود نخواهد داشت.

 

بیان چگونگی تولید شیره انجیر

بیان چگونگی تولید شیره انجیر

برای تولید شیره انجیر، انجیرها ابتدا در ظرفهای بزرگ ریخته و شسته می شوند ، سپس انجیر شسته شده به سادگی در قابلمه های بلند و لبه دار انداخته می شود و بسته به منطقه و روش پخت ، آنها را فشار داده یا برش می دهند. گفته می شود برای به دست آوردن آب انجیر بهتر ، انجیر را خرد یا خرد می کنند که این کار به روش های مختلف انجام می شود. بعد از شستن انجیر خرد شده یا برش خورده و ریختن آن در قابلمه ، ، یک و نیم برابر حجم انجیر آب در قابلمه بریزید ، انجیر را برای مدتی روی حرارت ملایم بجوشانید.

وقتی انجیرها خوب پخته و له شدند و آب و مواد مغذی انجیر به خوبی در آب حل شد ، باید حرارت را خاموش کنید و بگذارید مخلوط مدتی استراحت کند تا سرد شود. پس از سرد شدن مخلوط ، آن را در صافی های سوراخ شده بریزید و مخلوط را به آرامی فیلتر کنید ، مطمئن شوید که تفاله ، پوست و انجیر از آبکش عبور نمی کند ، اما سوراخ ها باید به اندازه ای بزرگ باشند که آب به راحتی مخلوط شود.

در نتیجه از سوراخ عبور کرده و مواد مغذی را با خود حمل کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که این مخلوط خیلی سفت نیست تا بتواند به راحتی از آبکش عبور کند ، بنابراین بهتر است بعد از جوشاندن آب زمان جوش انجیر داغ را کاهش دهید تا آب آن زیاد تبخیر نشود. در نهایت ، تفاله را دور بریزید و آب را دوباره روی حرارت ملایم قرار دهید و مرتباً هم بزنید تا از نشستن و غلیظ شدن آن جلوگیری شود. وقتی محلول غلیظ شد و حالت ارتجاعی پیدا کرد ، آب میوه آماده است و پس از سرد شدن ، ترجیحاً در شیشه های شیشه ای ، در ظروف بسته نگهداری می شود.

صادرات انواع شیره انجیر عمده

صادرات انواع شیره انجیر عمده

شیره انجیر بازاری صادرات بسیار خوبی را دارد چرا که ثابت شده است این مدل از شیره انجیر معمولاً کیفیت بسیار عالی و بی نظیری داشته و با روش‌های مختلفی همچون استفاده از دستگاه های تمام مکانیزه تولید خواهد شد که می تواند کیفیت بسیار عالی و بی نظیر را به همراه داشته باشد به علاوه باید بگوییم که صادرات انواع شیره انجیر عمده به جهت داشتن بسته بندی بسیار مناسب و عالی و بهداشتی و همچنین قیمت گذاری بسیار خوب و علاوه بر تمام این موارد به جهت داشتن مشخصات درج شده از این شیره انجیر بر روی بسته بندی آن بسیار بالا میباشد و تمام این عوامل موجب شده است که هرساله حجم بسیار عظیمی از آن توسط کشورهای دور و نزدیک خریداری بشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما