قیمت فروش شیره انگور عسلی محلی

شیره انگور درجه یک از فرآورده های عصاره انگور درست می شود، که مانند شربت غلیظ است. قیمت فروش شیره انگور عسلی محلی به دلیل آن که به صورت محلی و سنتی و از مواد اولیه مرغوب تولید می شود متفاوت است. این شیره انگور عسلی طعم شیرین و دلچسبی دارد، و رنگ آن نسبت به شیره های دیگر کمی روشن است. همچنین روستای مانیزان مرکز شیره پزی انگور در ایران است.

قیمت فروش شیره انگور عسلی محلی

طرز تهیه شیره انگور عسلی محلی

طرز تهیه شیره انگور عسلی محلی شیره انگور درجه یک از راه های نگهداری آب انگور درست می شود که با غلظتی که به دست می آید می توان همراه بسیاری از مواد غذایی و یا شربت استفاده کرد. از خواص شیره انگور باید گفت:

  • برای افراد کم خون بسیار مفید است.
  • سرشار از انرژی می باشد و سستی و ضعف را کاملا از بدن فرد می گیرد.
  • طبع گرمی دارد.
  • مصرف شیره باعث از بین رفتن اسیدهای مضر در بدن می شود و روده و معده را به طور کامل از باقی مانده غذاها پاک می کند.
  • چنان چه بخواهیم بدانیم طرز تهیه شیره انگور عسلی محلی چگونه است باید گفت: مواد تشکیل دهنده آن انگور له شده.
  • که تفاله آن گرفته شده باشد و دارای هیچ گونه مواد اضافی نباشد، و خاک سفید که به مقدار کمتر از انگور نیاز است.

این خاک در داخل کوه های روستای مانیزان است که به روایتی گِل سفید نیز به آن گفته می شود، که به دلیل داشتن آهک موجود در این خاک تمامی نا خالصی ها و مواد زاید را ازبین می برد. خاک سفید و یا خاک مخصوص را می توان از عطاری ها تهیه کرد.

تولیدکنندگان داخلی شیره انگور عسلی محلی

تولیدکنندگان داخلی شیره انگور عسلی محلی افراد بسیاری در تولید کنندگان داخلی شیره انگور عسلی محلی به صورت صنعتی و یا سنتی مشغول به کار هستند و این محصول را با بهترین و با مرغوب ترین کیفیت تولید می کنند. زیرا به عنوان محصول صادراتی نیز به بعضی از کشورهای همسایه صادر می شود. کارخانه جات تولید این محصول برای راضی نگه داشتن مشتری خود شیره انگور درجه یک را در بسته بندی های متفاوت و در اندازه های مختلف تولید و به فروش می رسانند.

قیمت این محصول بنا به کیفیت و کمیت آن در بازار متفاوت است. اما عواملی همچون وزن، بسته بندی و روش تولید در این محصول بسیار مهم است. در شیوه سنتی درست کردن شیره در آخر به آن به اضافه می کنند تا بوی عطر خوبی بگیرد. همچنین کشمش بهترین نوع در طرز تهیه این شیره می باشد زیرا با دارا بودن قند بالا در آن شهد و طعم مطلوبی را به شیره انگور عسلی محلی می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما