قیمت عرضه شیره انجیر زرد عمده

قیمت عرضه شیره انجیر عمده در بازار داخلی بسیار مناسب است و می توان گفت در بین انواع شیره های موجود در بازار قیمت این نوع شیره مقرون به صرفه می باشد. اطلاع از قیمت شیره انجیر زرد کار مشکلی نبوده و با استعلام از کارشناسان فروش مجموعه های ارائه دهنده و یا جست و جو در اینترنت به راحتی می توان به آن دسترسی یافت. لازم به ذکر است قیمت این محصول با توجه به کیفیت، نوع بسته بندی، نحوه خرید، شرکت عرضه کننده و سایر موارد می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه مطلب به بررسی ویژگی‌ها و مواد مغذی موجود در این ماده پرفایده می پردازیم…

قیمت عرضه شیره انجیر زرد عمده

شیره انجیر زرد باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

شیره انجیر زرد باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

انجیر یکی از محبوب‌ ترین و در عین حال مغذی‌ ترین میوه می باشد که در حالت تازه خوری، خشک شده و سایر فرآورده‌ها مصرف بالایی دارد، برخلاف میوه‌ هایی مانند توت و انگور میوه تازه انجیر آب زیادی ندارد و تهیه شیره از آن کمی مشکل‌تر بوده و به زمان بیشتری احتیاج دارد. مصرف انجیر نه تنها می تواند برای شما لذت بخش باشد بلکه با خوردن مداوم و البته منظم این میوه و یا فرآورده های آن می توان برخی از بیماری های آزار دهنده و صعب‌ العلاج مانند بی خوابی، کم خونی، بواسیر، کم خونی، برخی ناراحتی‌ های پوستی مانند زگیل و غیره را درمان کرد و یا از آنها پیشگیری نمود.

یکی از بهترین فرآورده‌ هایی با مصرف آنها می توانید خیل عظیمی از مواد مغذی را به بدن خود وارد کنید شیره انجیر است که این فرآورده درست مانند فلش های کامپیوتری تمام اطلاعات را ظرف تنها چند دقیقه انتقال می دهند اما قبل از خرید بهتر است با ویژگی های بهترین شیره انجیر آشنا شوید…
از مهم‌ترین مسائلی که باعث می شود شیره انجیر تولید شده مرغوب و مناسب باشد انجیرهای استفاده شده برای این کار است به طوری که انجیرها باید کاملا رسیده و سالم باشند و سورتینگ آنها نیز به خوبی انجام شده باشد به طوری که اثری از انجیرها کال، کپک زده و لهیده یا ترشیده در آنها نباشد. طعم و بوی شیره می تواند بیانگر بسیاری مسائل باشد در واقع شیره انجیر باکیفیت باید بویی مشابه با بوی مربا یا شربت انجیر دهد و طعم آن عاری از هر گونه تلخی و ترشی باشد.

نکته مهم دیگر که در هنگام خرید شیره انجیر باید به آن توجه کنید رنگ آن است، رنگ این محصول از قهوه ای روشن تا تیره بوده و غلظت آن نیز البته در نوع مطلوب و مرغوب آن غلیظ باشد و فاقد هر گونه ضایعات نظیر چوب، برگ و… باشد.

از آنجا که به علت فیزیولوژی خاص میوه انجیر، این میوه دارای منفذ است لذا امکان ورود هر گونه حشره، آلاینده و بیماری‌ های قارچی در آن وجود دارد بنابراین لازم است قبل از تهیه به خوبی ضد عفونی شوند تا شیره تولید شده از نظر بهداشتی کاملا مطمئن باشد و بهتر است قبل از تهیه شیره انجیر از وضعیت بهداشت شرکت تولید شیره انجیر اطمینان حاصل یابید.

بررسی مواد مغذی موجود در شیره انجیر زرد

بررسی مواد مغذی موجود در شیره انجیر زرد

خواص موجود در شیره انجیر زرد به قدری زیاد است که صحبت در مورد تمام این خواص در چند سطر نمی گنجد و نیازمند یک کتاب است اما برای این که به طور کاملا خلاصه و فشرده با تمام مواد موجود در 100 گرم از این ماده آشنا شوید مواد مغذی موجود در آن را در جدول زیر برایتان بازگو می کنیم…

مواد مغذی موجود در شیره انجیر زردارزش غذاییعملکرد و اثرات مثبت در بدن
پروتئین0.75 گرمرشد و نگهداری از بافت های بدن، تامین انرژی و…
فیبر خوراکی2.9 گرمتنظیم عملکرد سیستم گوارشی و کمک به کاهش وزن
ویتامین B60.3 میلی‌گرمپیشگیری از اختلالات روحی و بهبود خلق و خو
ویتامین B30.4 میلی‌گرمحفظ سلامت عمومی بدن
ویتامین B10.06 میلی‌گرممتابولیسم کربوهیدرات‌ها و بهبود عملکرد عصبی
ویتامین C2 میلی‌گرمپیشگیری از سرطان، التیام جراحات، کمک به جذب آهن
ویتامین E0.11 میلی‌گرمپیشگیری از سرطان، آلزایمر، پیری زودرس و آب مروارید
ویتامین K4.7 میکروگرمانعقاد خون و حفاظت از استخوان‌ها
کلسیم35 میلی‌گرمحفاظت و تقویت سیستم اسکلتی، تنظیم هورمون‌ها و…
منیزیم17 میلی‌گرمانقباض عضلات، کنترل فشار و قند خون، تولید انرژی
آهن0.37 میلی‌گرمنقش کلیدی در سیستم خون رسانی

تولید کننده بهترین شیره انجیر زرد عمده

تولید کننده بهترین شیره انجیر زرد عمده

همان طور که مشاهده فرمودید شیره انجیر می تواند انواع مواد مغذی اساسی لازم برای بدن را فراهم کند و در برخی مناطق شیره خرما، شیره توت و شیره انجیر را مخلوط کرده و به عنوان معجونی قوی و سرشار از ریزمغذی های مهم مصرف می کنند که این ترکیب یکی از بهترین مایعات برای خانم های باردار، کودکان در حال رشد و افراد ناتوان مانند کسانی که تازه جراحی کرده اند می باشد.
تولید کننده بهترین شیره انجیر زرد به صورت عمده در بسته بندی های گوناگون و صادراتی و حتی به صورت فله ای این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمتی بسیار مناسب عرضه می کنند.
شما متقاضیان محترم می توانید برای دسترسی به شیره انجیر با غلظت مطلوب و بدون هیچ گونه ماده افزودنی مضر و به صورت کاملا طبیعی از طریق سایت های اینترنتی اقدام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با انواع تولید کننده های این محصول و دیگر محصولات پر طرفدار مانند شیره خرما، خمیر خرما و غیره آشنا شوید.

فروش مستقیم شیره انجیر زرد عمده

فروش مستقیم شیره انجیر زرد عمده

همان طور که مستحضر هستید یکی از قطب های تولید کننده انجیر در ایران شهرستان استهبان است و مسلما تولیدات انجیر و فرآورده های آن در این شهرستان نیز از نظر کیفیتی نسبت به سایر رقبای خود یک سر و گردن بالا تر هستند.
مشکلی که برای بسیاری از ما وجود دارد عدم دسترسی به این منطقه می باشد اما خوشبختانه به یمن حضور تکنولوژی و دسترسی اقصی نقاط کشور به اینترنت، خرید و فروش از حالت سنتی فاصله گرفته و به صورت مدرن در آمده است به طوری که امروزه شاهد دهکده ای جهانی هستیم که ارتباطات در هر نقطه ای از دنیا به نقطه دیگر ممکن است.
با این اوصاف فروش مستقیم شیره انجیر زرد به صورت عمده نیز کار دشواری نبوده و آشنایی با انواع مجموعه های معتبر به سختی چند کلیک است و نیازی به هیچ گونه تغییر مکان جغرافیایی و ماندن در ترافیک و گشتن در بازارهای انحصاری مواد غذایی ندارد.
برای سفارش شیره انجیر به صورت عمده، شما می توانید به صورت آنلاین و مستقیم عمل کرده و پس از بررسی قیمت‌ها و کیفیت فروشگاه‌های ارائه کننده اقدام به خرید نمایید همچنین لازم است قبل از اقدام به ثبت سفارش از اعتبار سایت فروشنده اطمینان حاصل کرده و ترجیحا از سایت‌هایی که دارای پروانه بهداشت و سیب سلامت هستند خرید نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما