قیمت شیره خرمای خضراوی

 خرمای خضراوی؛ یکی از انواع خرما است که دارای بافت نرمی می باشد و از رطوبت بالایی برخوردار است. به دلیل ویژگی خوب این خرما، شیره خرمای خضراوی از طرفدارن بالایی برخوردار است و افراد می توانند این مدل از شیره را به صورت عمده و با هزینه بسیار کم تری تهیه نمایند که در اینصورت خرید اقتصادی تر هم خواهد شد.

قیمت شیره خرمای خضراوی

فواید درمانی شیره خرما

فواید درمانی شیره خرما شیره خرما، که در بسیاری از مناطق گرمسیری جهان تولید می شود، در سال های اخیر بسیار محبوب شده است.

فواید درمانی شیره خرما بسیار بالا است. گفته می شود که در یک وعده 100 گرمی از شیره خرما، ارزش غذایی زیر وجود دارد:

  • کالری: 277
  • کربوهیدرات: 75 گرم
  • فیبر: 7 گرم
  • پروتئین: 2 گرم
  • پتاسیم: تامین 20٪ از نیاز روزانه
  • منیزیم: تامین 14٪ از نیاز روزانه

   در یک وعده 3.5 میلی لیتری از شیره خرما تقریباً 7 گرم فیبر وجود دارد. فیبر از مزایای بسیاری برخوردار است و با جلوگیری از یبوست، می تواند باعث سلامتی دستگاه گوارش شده و حرکات منظم روده را تقویت کند.

 فیبر موجود در شیره خرما برای کنترل قند خون بسیار مفید می باشد؛ چرا که فیبر باعث هضم غذا می شود.

از طرفی هم از آنتی اکسیدان سرشار است. شیره خرما سرشار از آنتی اکسیدان های مختلفی است که فواید زیادی برای سلامتی دارند؛ از جمله کاهش خطر ابتلا به بیماری و انواع سرطان.

در واقع آنتی اکسیدان ها از سلول های بدن شما در برابر رادیکال های آزاد که ممکن است واکنش های بدی در بدن شما ایجاد کنند و منجر به سرطان شوند، محافظت می کند.

در مقایسه با انجیر و آلو خشک، شیره خرما دارای بیش ترین میزان آنتی اکسیدان است. از انواع آنتی اکسیدان های موجود در شیره خرما می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

 فلاونوئیدها، آنتی اکسیدان های بسیار قوی هستند که باعث کاهش التهاب می شوند و از آن ها برای کاهش خطر دیابت، بیماری آلزایمر و انواع خاصی از سرطان استفاده می شود.

مرکز خرید شیره خرمای خضراوی

مرکز خرید شیره خرمای خضراوی به دلیل استفاده بسیار زیاد از خرما و فراورده های آن به مانند؛ سس خرما، شیره خرما، خرما شکلاتی و … خرید شیره خرما امری رایج شده است و افراد تمایل بالایی برای تهیه این مدل از خرما به صورت عمده دارند.

اما هستند مراکز خریدی که به صادرات محصولات خود می پردازند و در این زمینه ارز آوری خوبی داشته اند. اما در این زمینه بیش تر از همه کشورهای اروپایی به خرید از شیره ایرانی رغبت نشان داده اند.  

در واقع ما می توانیم این شیره را به صورت عمده و از استان های جنوبی کشور تهیه نماییم که در این صورت خرید به صرفه تر هم خواهد شد و افراد می توانند در ازای پرداخت پول کم تر، به محصول بیش تری هم دست یابند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما