قیمت شیره توت بسته بندی

شیره توت بسته بندی شده از محصولات به روز و منحصر به فردی است که امروزه توسط کارگاه های سنتی و کارخانه های صنعتی بسیاری تولید شده و با نازل ترین قیمت ها به فروش می رسد. چیزی که روی قیمت این محصول تاثیر گذار است خلوص و مرغوبیت این شیره می باشد. ناگفته نماند که هیچ ارزانی بی دلیل نیست پس برای داشتن شیره بهتر دنبال کیفیت باشید نه قیمت.

قیمت شیره توت بسته بندی

روش تهیه شیره توت در خانه

روش تهیه شیره توت در خانه شیره توت از شیره های مقوی و پر کالری بوده زیرا همان طور که می دانیم خود توت یک میوه پر کالری است و شیره آن که فشرده ای از چندین توت بوده کالری بالاتری دارد. 

این شیره معجزه آسا از دسته معجون های اساسی و تاثیر گذار در درمان کم خونی و ضعف قوا است به همین جهت پزشکان و اطبا به جای خوردن قرص های شیمیایی به خوردن شیره های مختلف به خصوص شیره توت و سه شیره توصیه می کنند.

ما در این مطلب سعی بر  آن داریم که به روش تهیه شیره سنتی و خانگی بپردازیم به خوانندگان این مطلب توصیه می کنیم در ادامه با ما همراه باشند تا با طرز تهیه این شیره آشنا شوند. 

اولین نکته در مورد تهیه شیره، خرید توتی با کیفیت و تازه است. به بیانی دیگر توت هایی که برای شیره تهیه می کنیم باید تازه بوده، کال و تلخ نباشد و به میزان کافی آب دار و شیرین باشد، گندیده و خراب نباشد. 

پس از تهیه توت ها آن ها را چند بار در آب سرد خیس کرده و آب می کشیم تا عاری از آلودگی ها و حشرات شود. 

سپس ظرفی مناسب برای تهیه شیره انتخاب می کنیم، یعنی قابلمه ای که تنگ و کوچک نباشد.

در مرحله بعد توت ها را در قابلمه ریخته زیر شعله را روشن می کنیم. باید دقت کنیم که در این مرحله کمی آب روی توت ها بریزیم تا ته نگیرد. در طی مراحل پخت توت ها له شده و عصاره آن خارج می شود‌. 

در مرحله بعد شهد خارج شده از توت ها را توسط یک صافی از تفاله ها و دانه های توت جدا می کنیم تا ظاهر بدی در شیره پیدا نکند. 

مجددا شهد خالص شده را مدتی جوشانده تا شیره غلیظ شود. سپس شیره را از روی شعله برداشته و پس خنک شدن در ظروف شیشه نگهداری می کنیم‌.

مرکز خرید شیره توت بسته بندی

مرکز خرید شیره توت بسته بندی امروزه خرید شیره توت در انواع مختلف صنعتی و سنتی آن بسیار سهل و آسان است. در فروشگاه های کوچک یا فروشگاه های زنجیره ای، کارگاه های سنتی، فروشگاه های غیر حضوری و غیره می توانیم این محصول را با بسته بندی ها و قیمت های مختلف پیدا کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما