قیمت روز شیره خرما سنتی

خرما یکی از اقلام خوراکی های بسیار مقوی و انرژی زا است که مصرف روزانه آن در بسیاری از افراد رایج است.خرما در انواع و رنگ های مختلف مختلف بسته به نژاد های متفاوت در نخل ها تولید می شود.

اکثر مردم جنوب کشورمان با پرورش نخل ها در نخلستان قادر به تولید چندین هزار تن خرما به طور میانگین در سال می باشند.آن ها با تولید انبوه این محصول بسیار خوشمزه توانایی صادرات آن را نیز به سایر کشورها دارند.

از خرما فرآورده های فراوانی حاصل می شود که شیره خرما سنتی از پرفروش ترین و مغذی ترین آن ها به شمار می رود که امروزه در وعده صبحانه افراد زیادی دیده می شود.

قیمت روز شیره خرما سنتی

دستور پخت پاستیل با شیره خرما

دستور پخت پاستیل با شیره خرما پاستیل از تنقلات لذیذ و محبوب بسیاری از کودکان و بزرگسالان می باشد که در طمع های مختلفی همچون میوه ای، نوشابه ای و…در بازار عرضه می شود.

اکنون دستور پخت این خوراکی بسیار خوشمزه را به وسیله شیره خرما، برای شما قرار می دهیم، مراحل تهیه این پاستیل عبارتند از:

۱- مقداری شیره خرما را در دمای محیط قرار دهید تا با دمای اتاق یکسان شود.

۲- سپس به مقدار کافی به آن شیر اضافه کنید و به خوبی درهم میکس کنید.

۳- ژلاتین را به مقدار لازم به آن مخلوط اضافه می کنیم و در حرارتی غیر مستقیم مانند اجاق های الکتریکی یا بخار آب آن را رقیق می کنیم تا ذرات ژلاتین به خوبی در آن حل شوند.

۴- در آخر این مخلوط عاری از افزودنی و مواد مضر را در قالب های دلخواه می ریزیم و در یخچال قرار می دهیم، پس از گذشت مدتی کوتاه (تقریبا ۳۰دقیقه) پاستیل شیره خرما حاضر و آماده سرو می باشد.

برای آماده کردن این دسر شیک و خوشمزه می توان از شیره خرما درجه یک استفاده کرد تا کیفیت دسر خود را بالا ببریم، برای تزیین این دسر لذیذ می توان از انواع مغزها، پودر نارگیل و ترافل و…استفاده کرد.شما می توانید با خرید پاستیل های شیره خرما در این سایت لذت یک خرید خوشمزه را تجربه کنید.

فروش ویژه انواع شیره خرما سنتی

فروش ویژه انواع شیره خرما سنتی خرما پس از به ثمر رسیدن برداشت می شوند پس از مراحل هسته گیری و پوست گیری آنها توسط روش ها و شیوه های خاص تبدیل به شیره خرما محلی می شوند و در بازار از آن به عنوان شیره خرما سنتی یاد می شود.

در این سایت با فروش ویژه شیره خرما اصل و با کیفیت سرشار از عصاره خرماهای تازه و مرغوب آماده فروش برای مشتریان محترم می باشد.شما با اعتماد و اطمینان خاطر تمام می توانید از یک خرید بسیار لذت بخش همراه با آرامش بدون تلف شدن اوقاتتان بهره ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما