قیمت خرید شیره ی خرما تازه

شیره ی خرما تازه یکی از مقوی ترین مواد غذایی ارگانیک برای تقویت قوای جسمی و درمان کم خونی است. این محصول به عنوان فرآورده خرما تمامی خواص و مزیت های مصرفی آن را به همراه دارد. با توجه به افزایش عرضه ارقام مختلف آن به بازار یکی از چالش های پیش روی خریداران، تشخیص شیره ی خرمای مرغوب با قیمت خرید مناسب و باصرفه است. برای این منظور بهترین راهکار چیست؟

قیمت خرید شیره ی خرما تازه

مشخصات شیره ی خرما تازه

مشخصات شیره ی خرما تازه شیره ی خرما حاصل فرآیند پختن، له کردن و حرارت دادن و تغلیظ خرما است. در طی مراحل تولید عدم استفاده از مواد افزودنی مانند شیرین کننده و نگهدارنده ها اهمیت زیادی در تضمین کیفیت و ارگانیک بودن محصول نهایی دارد.
بدون شک هر چقدر که خرمای مورد استفاده در تولید باکیفیت تر و مرغوب تر باشد، شاهد شیره ای غلیظ با طعم نسبتاً شیرین و دارای اثرات درمانی فوق العاده خواهیم بود. از آنجایی که این شیره از میوه خرما به دست می آید، بدون شک طعم و مزه اولیه آن نیز باید شبیه به طعم خرما باشد.
بنابراین اولین مشخصه نوع تازه و ارگانیک این محصول، احساس کردن طعم خرما در هنگام خوردن شیره آن است. نکته دوم شیرین بودن مزه شیره است. همانطور که می دانید طی فرآیند پخت، حجم قابل توجه ای از رطوبت و آب خرما در اثر حرارت تبخیر می شود، بنابراین شیرین بودن بیش از اندازه این محصول تقریباً امری عادی است. از دیگر مشخصات شیره تازه خرما می توان به رنگ و درجه غلظت آن اشاره کرد. رنگ شیره خرما ارگانیک معمولاً قهوه ای تیره است. بنابراین از خرید ارقام بیش از اندازه تیره یا سیاه خودداری کنید.

مرکز فروش شیره ی خرما تازه

مرکز فروش شیره ی خرما تازه امروزه شیره ی خرما صنعتی از جمله ارقام مرغوب به شمار می آیند. با توجه به استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک همواره شاهد کیفیت ارقام تولیدی با این روش نسبت به شیوه های سنتی هستیم. برخی از مزیت های تولید صنعتی و مکانیزه انواع شیره ی میوه عبارتند از:

  • میزان غلظت آنها با دستگاه های اتوماتیک سنجیده می شود.
  • رطوبت شیره در حد استاندارد تعیین خواهد شد.
  • به علت مکانیزه بودن سیستم تولید، از نظر بهداشتی کاملاً تایید شده است.
  • ارقام تولید شده در انبارهایی با دمای مناسب و تمیز نگهداری می شوند.

با توجه به حجم تولید این محصولات در کارخانجات تولیدی همواره شاهد کاهش قیمت فروش شیره ی خرما صنعتی نسبت به ارقام سنتی هستیم. به طور کلی توصیه می کنیم برای خرید انواع شیره تازه و مرغوب به سراغ برندهای معتبر که دارای نشان استاندارد و تاییده وزارت بهداشت هستند بروید. از طریق این مرکز انواع شیره ی خرما، انگور، توت و … با بسته بندی استاندارد و قیمت کارخانه برای فعالین بازار در سراسر کشور ارسال می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما