قیمت خرید شیره خرما بسته بندی

قیمت خرید شیره خرما بسته بندی به عوامل مختلفی مانند کیفیت کالا بستگی دارد. این محصول از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین جزو مواد غذایی انرژی زا به شمار می روند و برای مواقعی که به انرژی بیشتری نیاز دارید بهترین ماده غذایی محسوب می‌ شود. مسئله ای که در نگاه اول سبب مشتری می شود بسته‌ بندی کالا است. بنابراین اگر نکات بهداشتی و سلامت در هنگام بسته بندی کالا رعایت شده باشد می‌ تواند مشتریان زیادی را برای خرید ترغیب نماید.

قیمت خرید شیره خرما بسته بندی

ویژگی های شیره خرما اصل

ویژگی های شیره خرما اصل با اطلاع از ویژگی های شیره خرما از شما می توانید محصول مرغوب و باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.

یکی از ویژگی‌ های بارز شیره خرما اصل آن است که از غلظت بالایی برخوردار بوده است و اگر شیره خرما شل بود از خرید آن خود داری کنید چرا که کیفیت بالایی ندارد و زود کپک می زند.

از دیگر ویژگی‌ های این محصول می‌ توان به این مورد اشاره کرد که شیره خرما باید عاری از هرگونه ناخالصی باشد و همچنین ظاهری یکنواخت و یکدست داشته باشد.

هنگامی که شما این محصول را می چشید باید طعم خرمای تازه را در دهان خود احساس نمایید. در هنگام خرید کالا باید به این نکته توجه کنید که شیره خرما باید طعم و بوی طبیعی داشته باشد و همچنین از هرگونه طعم و بوی حاصل از سوختگی کپک زدگی عاری باشد.

مرکز فروش شیره خرما بسته بندی

مرکز فروش شیره خرما بسته بندی با مراجعه به مرکز فروش شیره خرما هم بسته بندی شما می توانید این محصول را در هر وزنی که می خواهید خریداری کنید و بسته بندی این محصول در وزن‌ های ۵۰۰ گرمی ۷۵۰ گرمی یک کیلوگرمی ۲ کیلوگرمی می باشد و تمامی متقاضیان می‌ توانند با توجه به نیاز خود این کالا را خریداری نمایند.

شیره خرما سرشار از انواع مواد غذایی و ویتامین ها بوده که از جمله عناصر مفید موجود در شیره خرما می توان به آهن شاره کرد که پزشکان طب سنتی مصرف این محصول را به افرادی که از کم خونی ناشی از فقرآهن رنج می‌ برند توصیه کرده‌ اند چرا که این کالا می تواند تاثیر بسیار زیادی در رفع و درمان کم خونی داشته باشد.

بهتر است شما در هنگام خرید کالا به مندرجات درج شده بر روی بسته بندی دقت و توجه ویژه‌ ای داشته باشید اگر مدت زمان زیادی از تاریخ تولید کالا گذشته بود بهتر است از خرید آن نیز خودداری نمایید البته شیره خرما را می‌ توانید در مکان خشک و خنک و در درون ظروف مخصوصی به مدت یکسال نگهداری کنید بدون آنکه کپک بزند و یا خراب شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما