قیمت تولید شیره خرما دمباز سنتی

شیره خرما دمباز از جمله محصولاتی است که در کشورمان تولید می شود. تولید این شیره توسط تولید کنندگان ایرانی و با کیفیت عالی صورت می پذیرد اگر بخواهید از قیمت تولید شیره خرما سنتی مطلع شوید می توانید با سایت ها و فروشگاه های مجازی ما ارتباط بگیرید و مشخصات کامل همچون قیمت محصول را از مشاوران ما جویا شوید.

قیمت تولید شیره خرما دمباز سنتی

همه چیز درباره شیره خرما

همه چیز درباره شیره خرما شیره خرما یکی از مرغوب ترین انواع شیره هایی است که در سطح جهان به شمار می آید و مناسب ترین نوع شیره برای صادرات است زیرا کیفیت آن بسیار بالا می باشد. شیره خرما پیارم همچنین از ارزش غذایی فوق العاده ای برخوردار است و دارای مواد مغذی، ویتامین ها و پروتئین می باشد که مصرف آن برای سلامتی لازم است.

قند موجود در این شیره از نوع طبیعی است و برای کسانی که از دیابت رنج می برند یک میان وعده عالی است که می‌تواند انرژی افراد را برای مدتی طولانی تامین نماید این محصول سرشار از ویتامین C، ویتامین A و آنتی اکسیدان های مفید است که با سلول های سرطانی مقابله می کند و مانع بروز سرطان در افراد می شود.

شیره خرما دارای کالری زیادی می باشد و به همین دلیل است که می تواند انرژی روزانه را تامین کند. البته باید توجه داشت که افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند این محصول را به صورت کنترل شده مصرف نمایند. از جمله مواد مغذی موجود در خرما می توان به کلسیم، پتاسیم، منیزیم، روی، مس، آهن و ویتامین های گروه B اشاره کرد. مصرف شیره به دلیل غنی بودن از ویتامین های مختلف می تواند سلامتی بدن به ویژه قلب را تضمین کند.

مراکز توزیع شیره خرما دمباز سنتی

مراکز توزیع شیره خرما دمباز سنتی شیره خرما دمباز سنتی دارای ویژگی های خاصی است و طعم بی نظیر و کیفیتی بسیار مرغوب دارد بازار فروش این محصول در بازارهای داخلی و خارجی بالا می باشد و بخشی از این کالا همه ساله به سایر کشورها صادر می شود این محصول تجاری می باشد و به عنوان محصول صادراتی شناخته شده است که طرفداران بسیاری دارد.

در سراسر کشور مراکز توزیع زیادی پدید امدند که روزانه حجم عمده ای از این محصول را در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهند که بیشتر این مراکز با برندهای معتبر کار می کنند.

مرکز توزیع شیره خرما دمباز، این محصول را در حجم های گوناگون و در بسته بندی هایی با وزن های مختلف در اختیار خریداران قرار می دهد. اغلب فروش این محصول به صورت عمده می باشد. قیمت فروش شیره خرما دمباز سنتی به عوامل مختلفی بستگی دارد مهمترین عامل آن است که هزینه هایی که صرف تولید محصول می شود چقدر است همچنین کیفیت محصول به چه صورت است و در چه درجه کیفی قرار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما