قیمت انواع شیره خرمای زاهدی

شیره خرما با توجه بخ خواصی که دارد، دارای فروش بالایی در مراکز مختلف می باشد و بسیاری از مردم نسبت به خرید آن بسیار راغب و علاقه مند هستند. از این رو ما در این مرکز بهترین انواع شیره خرمای زاهدی را برای فروش عرضه نموده ایم. تمامی این محصولات با بهترین قیمت برای فروش های عمده عرضه می شوند.

قیمت انواع شیره خرمای زاهدی

مشخصات شیره خرما زاهدی

مشخصات شیره خرما زاهدی شیره خرما روز به روز مشهورتر می شود زیرا بیشتر افراد معتقدند که جایگزین “طبیعی” و “کمتر تصفیه شده” قند می تواند فواید غذایی داشته باشد. شیره خرما با یک فرآیند صنعتی تولید می شود.

خرما همراه با آب در ظروف بزرگ استیل مجهز به همزن قرار می گیرد و سپس هسته ها از خرماها خارج می شوند، سپس آن ها در دستگاهی که قسمت جامد را از مایع جدا می کند، وارد می کنند . سپس قسمت مایع غلیظ می شود تا به غلظت مورد نظر برسد. شیره خرما به شکل شیره غلیظ در می آید، اما چگالی کمتری نسبت به عسل دارد.

در مقایسه با شکر سفید که فقط ساکارز دارد، شیره خرما حاوی قندهای بیشتری مانند گلوکز، فروکتوز و ساکارز و همچنین درصد کمی پتاسیم، منیزیم و آهن است. برخی از فواید شیره خرما در پیشگیری از سرطان، کم خونی، دستگاه گوارش و بیماری های پوستی ثابت شده است.

در مقایسه با سایر انواع خرما، رقم زاهدی دارای قند بیشتری می باشد. همین علت سبب می شود که شیره آن نیز بسیار شیرین تر باشد. به طور کلی شیره خرما زاهدی می تواند برای مصرف روزانه افراد بسیار مفید باشد.

هم چنین شما می توانید آن را جایگزین قند سفید یا شکر سفید در سفره خود کنید. زیرا دارای فواید بیشتری برای سلامتی است. این مطلب با توجه به خواص شیره خرما برای سلامتی کاملا منظقی به نظر می رسد.

فروش مستقیم انواع شیره خرمای زاهدی

فروش مستقیم انواع شیره خرمای زاهدی شیره خرما زاهدی توسط تولید کنندگان این محصول در کشورمان تولید می شود. آن ها تلاش می کنند تا با استفاده از خرماهای خوب و درجه یک اقدام به تولید این محصول نمایند. هم چنین تمامی نکات بهداشتی را رعایت می کنند. مثلا این که قبل شروع به کار همه خرماها باید حتما به صورت کامل شسته شده باشند.

به این ترتیب شیره خرما درجه یک تولید می شود. برای این که این تولیدی ها بتوانند سود بیشتری از تولید خود بدست آورند، تلاش می کنند تا محصول خود را به صورت مستقیم برای فروش در بازار عرضه نمایند. فروش مستقیم هم چنین سبب می شود که خریداران بتوانند محصولات مورد نیاز خود را با مناسب ترین و بهترین قیمتی که برایشان صرفه اقتصادی دارد، خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما