قیمت انواع شیره انگور پاستوریزه

وقتی در کارخانه و با استفاده از دستگاه، شیره انگور تولید می شود به آن شیره انگور پاستوریزه می گویند. شیره انگور کارخانه ای محصولی پاستوریزه و در حال درجه یک و ارگانیک است که خواص بسیار زیادی جهت تقویت قوای جسمی بدن و از بین بردن برخی بیماری ها دارد. یکی از دغدغه های مهم افراد مصرف کننده شیره انگور شرکتی این است که بین قیمت و مرغوبیت محصول تناسب وجود دارد یا خیر. از قیمت انواع شیره انگور پاستوریزه با کمی پرس و جو می توانید آگاهی کافی بدست آورید.

قیمت انواع شیره انگور پاستوریزه

مزایا استفاده از شیره انگور

مزایا استفاده از شیره انگور شیره انگور با نام های دوشاب و دبس نیز شناخته می شود. این خوراکی طبیعتی گرم و تر دارد و بیشتر افراد توانایی استفاده از این شیره انگور را دارند. شیره انگور پاستوریزه بیشتر مناسب استفاده در فصول سرد سال است و به دلیل وجود مواد مغذی و ویتامین ها، باعث تسکین و درمان درد و بیماری های فصل می شود.

شیره انگور شرکتی از نظر موادمغذی به میوه انگور نزدیک بوده و سرشار از ویتامین های آ و ب و ث است. همچنین این شیره دارای مواد معدنی کلسیم، منیزیم، آهن و فسفر می باشد. انرژی زا بودن از خواص اصلی و مهم شیره انگور می باشد.

مصرف شیره انگور برای بیمارانی که در اثر عمل جراحی دچار ضعف عمومی شده اند بسیار مفید است. همچنین افراد لاغر و نحیف نیز می توانند با مصرف شیره انگور قوای جسمی خود را بازیابند.

شیره انگور بسیار خون ساز و از آن در درمان کم خونی استفاده می شود. خوردن شیره انگور موجب سلامتی پوست نیز می شود و با از بین بردن کک و مک و دیگر لکه های پوستی موجب شفافیت و جوانسازی پوست می گردد. مصرف شیره انگور برای ورزشکاران بسیار مفید است زیرا شیره انگور موجب عضله سازی و افزایش انرژی بدن می شود.

شرکت صادراتی انواع شیره انگور پاستوریزه

شرکت صادراتی انواع  شیره انگور پاستوریزه شیره انگور را می توان در انواع شیرینی و نان های محلی وشربت ها استفاده کرد. شیره انگور به علت داشتن ارزش غذایی بالا و داشتن شیرینی ملایم، طعم بسیار مطبوعی به این غذاها می دهد. شیره انگور و دیگر شیره های میوه به قند و شکر مصنوعی ارجحیت دارد ولی در مصرف آن باید اعتدال ورزید.

برای نگهداری شیره انگور نیاز به یخچال نیست و کافی است شیره به دور از نور خورشید، در مکانی خشک نگهداری شود. در بین خریداران شیره انگور اولین مورد حائز اهمیت، توجه به کیفیت محصول است. کیفیت نشان دهنده سلامت کالا و مرغوبیت آن است.

در تولید شیره انگور پاستوریزه بهره گیری از دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته بر کیفیت کالا می افزایند. در کارخانه هایی که شیره انگور پاستوریزه با کیفیت بالا تولید می کنند، از انگورهای مرغوب و دست چین استفاده می کنند تا بر بالارفتن هرچه بیشتر کیفیت شیره ها افزوده شود. با بسته بندی بهینه و استاندراد شیره ها توان صادراتی شرکت را افزایش می یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما