فروش کلی شیره خرما اصل

شیره ها جزو مواد غذایی انرژی زا بوده اند و برای مواقعی که بدن به انرژی و گرمای بیشتری (مانند فصول سرد سال) نیاز دارد بسیار مفید است. یکی از انواع شیره، شیره خرما می باشد. شیره خرما اصل یک ماده بسیار مغذی و با ارزش غذایی بالا است که از میوه خرما بدست می آید. فروش کلی شیره خرما اصل باعث می شود محصول باکیفیت و درجه یک مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده برسد و با فروش کلی بااینکه قیمت کالا کمتر می شود ولی با حذف واسطه ها، هم برای فروشنده سود دارد و هم خریدار.

فروش کلی شیره خرما اصل

طرز تهیه حلوا با شیره خرما

طرز تهیه حلوا با شیره خرما شیره خرما خواص و کاربرد بسیار زیادی دارد. از کاربرد شیره خرما می توان استفاده از آن در پخت حلوا را نام برد. در بسیاری از استان های کشور از شیره خرما به جای شکر برای پخت استفاده می کنند. مواد لازم برا تهیه حلوا با شیره خرما شامل؛

  • 2پیمانه آرد • 5/1 پیمانه شیره خرما
  • 1 پیمانه گلاب
  • 1 قاشق چایخوری هل و دارچین
  • 1 الی 2 قاشق غذاخوری زعفران دم کرده
  • روغن مایع به میزان لازم ( کره به دلخواه)

ابتدا شیره خرما را با پودر هل، دارچین و گلاب در ظرفی مخلوط کرده و کنار می گذاریم. آرد را در تابه ای تفت داده تا بوی خامی آن گرفته شود. مقداری روغن اضافه کرده و تفت می دهیم. بعد از تفت با روغن میتوان کره را نیز اضافه کرد و کمی دیگر مایع را به هم میزنیم.

در مرحله بعدی مایع را از روی حرارت برداشته و مخلوط شیره خرما را به آن اضافه کرده و خوب به هم می زنیم. در مرحله آخر حلوا را تست می کنیم و اگر شیرینی آن کم بود مقداری شیره خرما و گلاب به آن اضافه می کنیم و اگر شیرینی ان به اندازه بود در ظرف مناسب ریخته و بعد از خنک شدن می توان آن را میل کرد.

عرضه انواع شیره خرما اصل

عرضه انواع شیره خرما اصل شیره خرما محصولی پرخاصیت است که طرفداران بسیاری نیز دارد. بازار فروش کلی و عمده این محصول در سراسر ایران وجود دارد و فروشگاه های زیادی عرضه انواع شیره خرما اصل را انجام می دهد. یک مزیت خرید کلی برای مشتریان این است که مشتری می تواند محصولات زیادی را از نظر کیفیت و قیمت با هم مقایسه کند و درنهایت شیره خرما درجه یک را از بین آن ها خریداری نماید.

در حال حاضر برای تامین بازار انواع شیره خرما اصل، شرکت های زیادی با هم رقابت می کنند. این تولیدی ها با بالا بردن کیفیت شیره خرما خود و لذیذتر کردن طعم آن با یکدیگر رقابت می کنند و انتخاب و خرید کاملا به عهده ذائقه مشتریان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما