فروش ویژه شیره خرما شرکتی

شیره خرما شرکتی یکی از انواع شیره خرماهایی می باشد که در زمره محصولات پاستوریزه قرار دارد ولی از طرفی دارای ارزش غذایی بالایی است تا حدی که می توان تنها در روز با خوردن یکی قاشق از آن، انرژی بدن را تأمین کرد و فعالیت های ماهیچه ها را بهبود بخشید، این شیره ها امروزه توانسته اند نقش خوبی را در صنایع غذایی ایرانی ایفا کنند و به عنوان یک شیرین کننده طبیعی کاربرد داشته باشند.

فروش ویژه شیره خرما شرکتی

دستور تهیه پاستیل با شیره خرما

دستور تهیه پاستیل با شیره خرما همانطور که می دانید شیره خرما کاربردهای گسترده ای دارد، به گونه ای که می توانید از آن در تهیه مواد غذایی مختلف بهره ببرید، یکی از این مواد غذایی پاستیل ها می باشند، پاستیل ها از جمله تنقلاتی هستند که نه تنها محبوب کودکان می باشند، بلکه در بین افراد بزرگسال نیز طرفداران زیادی را از آن خود کرده اند؛ به همین خاطر اگر شما نیز تمایل دارید دستور تهیه پاستیل با شیره خرما را بدانید، می توانید با ما همراه باشید تا به بررسی چهار مرحله تهیه آن بپردازیم:

  1. شما در ابتدا باید 3 قاشق شیره خرما (غذاخوری) را با یک لیوان شیر ترکیب کنید، سپس یک عدد ساشه ژلاتین (حلال) را به آن اضافه کنید؛ ساشه در واقع دو قاشق سرپر غذاخوری می باشد.
    در این مرحله بسیار مهم است که اندازه ها همانند چیزی که گفته شد اضافه شود، نه ذره ای بیشتر و نه ذره ای کمتر.
  2. در مرحله بعدی شما باید ظرف مورد نظر خود را بر روی حرارتی بگذارید که مستقیم نباشد و به عبارتی حرارت به شیوه ای غیر مستقیم به ظرف شما بخورد (روش بن ماری) تا در نهایت محلولی صاف و یکدست داشته باشید.
  3. در اینجا شما باید از قالب هایی بهره ببرید که عروسکی هستند و اندازه آنها بسیار کوچک است، به راحتی می توانید این قالب ها را چرب کنید و ماده به دست آمده را درون قالب ها بریزید.
  4. کافی است که این قالب ها را درون یخچال بگذارید و صبر کنید تا پاستیل ها فرم خود را بگیرند و سرد شوند.

پس از چند ساعت پاستیل شما آماده است!

تولیدی شیره خرما شرکتی صنعتی

تولیدی شیره خرما شرکتی صنعتی در تولیدی شیره خرما اغلب این ماده غذایی به دو صورت سنتی و صنعتی تولید می شود، اما از آنجایی که به روش صنعتی می توان حجم زیادی از شیره را تولید کرد، امروزه مراکز سعی بر این دارند که این شیره ها را به صورت صنعتی و در حجم های انبوه تولید کنند.
شیره خرما در ایران از لحاظ قیمتی بسیار به صرفه است و همگان می توانند این نمونه ها را با قیمت های بسیار عالی خریداری کنند با اینحال فروش ویژه شیره خرما این فرصت را به اغلب افراد می دهد تا این ماده لذیذ و خوشمزه را با قیمتی معادل قیمت تولید آن تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما