فروش شیره خرما 900 گرمی

شیره خرما محصولی بی نظیر است که امروزه استفاده از آن بسیار رایج شده است. چون شیره خرما سرشار از ویتامین است، مخصوصا در طب سنتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کارخانه های تولید کننده شیره خرمای ایرانی، با کیفیت ترین محصول را در خاورمیانه تولید می کند. فروش شیره خرما 900 گرمی، بسیار زیاد است و جز بسته بندی های پر طرفدار می باشد که برای مصرف خانگی مناسب است.

فروش شیره خرما 900 گرمی

زمان ماندگاری شیره خرما

زمان ماندگاری شیره خرما شیره خرما جز محصولاتی است که زمان ماندگاری طولانی ای دارد  البته زمان ماندگاری شیره خرما رابطه مستقیمی با کیفیت و اصل بودن آن دارد.

شیره ای که اصل نباشد و با شیره چغندر و یا شیره قند مخلوط باشد ماندگاری طولانی ای ندارد و زودتر از حد ممکن فاسد می شود.

در هنگام خرید حتما غلظت شیره خرما را مد نظر داشته باشید. چون شیره ای که آبکی باشد زود کپک می زند و غیر قابل مصرف می باشد.

حال اگر محصولی اصل، خالص و غلیظ را از مراکز معتبر خریداری کنید با خیال راحت می توانید آن را چند سال نگه دارید. البته شاید در این زمان کیفیت و طعم اولیه خود را از دست دهد.

اما شما می توانید در فصل تابستان که این محصول ارزان تر است، آن را خریداری کنید و در ظرفی در بسته و درون یخچال نگه دارید و تا تابستان سال بعد از آن استفاده کنید.

مخصوصا در روز های سرد سال، این معجون معجزه می کند و به خاطر طبع گرم مانع بروز بسیاری از بیماری ها می شود.

مرکز خرید شیره خرما 900 گرمی

مرکز خرید شیره خرما 900 گرمی مرکز خرید شیره خرما 900 گرمی اصل به منظور سهولت در خرید، دسترسی عموم مردم و جلوگیری از گران فروشی فعالیت خود را به صورت اینترنتی گسترش داده است.

به همین جهت نمایندگی های فروش، سایت های معتبری را برای فروش عمده و جزئی تاسیس کرده اند که پل ارتباطی بین تولید کننده و خریدار محسوب می شوند.

تمامی محصولات فروخته شده در این مرکز اصل و بهداشتی بوده که با قیمت نسبتا ارزان تری نسبت به سایر فروشگاه ها به فروش می رساند.

فروش شیره اصل توسط این مرکز سبب شده تا این محصول علاوه بر ایران به سراسر نقاط جهان به ویژه کشور های آسیایی صادر شود.

در این مرکز بسته بندی های متفاوتی از این شیره های 900 گرمی وجود دارد. بسیاری از آن ها در شیشه های درب دار هستند که در اشکال مختلفی به فروش می رسند.

البته محصولاتی که برای صادرات هستند در قوطی های فلزی و یا پلاستیکی بسته بندی می شوند تا در حین حمل و نقل آسیبی نبینند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما