فروش شیره خرما شرکتی

شیره خرما شرکتی یکی از پرفروش ترین انواع این محصول به شمار می رود. این محصول به صورت کاملا بهداشتی با استفاده از بهترین خرما توسط شرکت های تولید کننده تولید شده است و سپس در اختیار مشتریان آن قرار داده می شود. فروش شیره خرما شرکتی توسط مراکز مختلفی به صورت مستقیم توسط مراکز تولید کننده و به شکل غیر مستقیم با واسطه در حال انجام است. 

فروش شیره خرما شرکتی

مواد مغذی موجود در شیره خرما

مواد مغذی موجود در شیره خرما شیره خرما سرشار از مواد مغذی و مورد نیاز بدن است به همین خاطر مصرف این محصول به افراد مختلف توصیه می شود. از جمله مواد مغذی شیره خرما که دارای فواید بسیار زیادی برای بدن است عبارتند از:

  • ویتامین 

درون شیره خرما مقادیر زیادی ویتامین B، A، C و A وجود دارد. این محصول برای افرادی که کمبود ویتامین در بدنشان دارند بسیار مفید و موثر است همچنین برای افرادی که دارای سیستم ایمنی ضعیفی هستند نیز بسیار مفید می باشد. 

  • مواد معدنی

درون شیره خرما کلسیم بسیار زیادی وجود دارد به همین خاطر مصرف آن از پوکی استخوان و کمبود کلسیم در بدن فرد جلوگیری می کند. علاوه بر کلسیم منیزیم، پتاسیم و همچنین منگنز نیز در این شیره وجود دارد به همین خاطر به عنوان ماده مفیدی برای تقویت قلب محسوب می شود و بیماری های گوارشی را نیز درمان می نماید. 

  • پروتئین

شیره خرما منبع غنی از پروتئین است و نیاز بدن را به این ماده فراهم می کند. ورزشکاران قبل از انجام تمرین های مختلف ورزشی می توانند برای تامین پروتئین مورد نیاز بدنشان از این محصول استفاده نمایند. 

  • آهن

یکی دیگر از مواد مغذی موجود در شیره آهن و فولات است. وجود این مواد میزان تشکیل گلبول های قرمز درون بدن را افزایش می دهد و برای افرادی که دچار کم خونی هستند پیشنهاد می شود. 

قیمت شیره خرما شرکتی

قیمت شیره خرما شرکتی انواع شیره خرما در بازار وجود دارد که یکی از آنها شیره خرما شرکتی است‌. این نوع شیره در انواع مختلف با بسته بندی های گوناگون تولید می شود. قیمت شیره خرما شرکتی از جمله سوالات بیشتر خریداران به شمار می رود. قیمت فروش انواع مختلف شیره تحت تاثیر عواملی همچون میزان شیره موجود، روش بسته بندی محصول، روش خرید، میزان خرید شیره، نوع شیره خرما و… متغیر می باشد. 

برای آگاهی از آخرین و به روزترین قیمت شیره خرما در بازار می توان از طریق این سایت اینترنتی که به عنوان عرضه کننده شیره در سطح کشور شناخته می شود اقدام نمود. امکان بررسی محصولات مختلف و مشاهده مشخصات کامل آن به سادگی از طریق این فروشگاه اینترنتی امکان پذیر می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما