فروش شیره خرما درجه یک

شیره خرما درجه یک توسط تولیدکنندگان داخلی تهیه می شود و به فروش می رسد. فروش شیره های درجه یک و مرغوب در ایران انجام می شود و به راحتی می توان برای خرید اقدام کرد. شیر ها دارای نشان استاندارد بوده و مورد تایید وزارت بهداشت هستند. همچنین بدون استفاده از هیچ گونه مواد شیمیایی و نگهدارنده تولید شده اند.

فروش شیره خرما درجه یک

انتخاب شیره خرما درجه یک

انتخاب شیره خرما درجه یک یکی از مواد غذایی بسیار مقوی شیره ها هستند. انواع مختلفی از شیره مانند شیره خرما، شیره انگور، شیره توت و … وجود دارد که خواص مختلفی دارند اما همه آن ها مزه شیرین دارند. یکی از مقوی ترین، انرژی زا ترین و محبوب ترین شیره ها، شیره خرما است. شیره خرما طبع گرم دارد و برای افراد با مزاج سرد بسیار توصیه می شود.
از خواص شیره خرما می توان به مواد معدنی و مغذی موجود در آن مانند کلسیم،آهن، فسفر، انواع ویتامین ها مانند ویتامین B1، ویتامین B3، ویتامین C و …، اسید فولیک، پروتئین  و … اشاره کرد. هر کدام از مواد معدنی موجود در این ماده انرژی زا در بدن نقشی را ایفا می کنند.
به عنوان مثال کلسیم موجود در آن به رشد بهتر کودکان کمک می کند، همچنین مصرف آن در دوران بارداری و شیردهی به شدت توصیه می شود، زیرا کلسیم موجود در آن به رشد بهتر جنین کمک می کند و آهن موجود در آن باعث رفع کم خونی ناشی از بارداری می شود.
از خواص درمانی آن می توان به درمان بسیاری از بیماری ها مانند مشکلات قلبی عروقی، درمان فشار خون بالا، کمک به رشد و تکثیر گلبول های قرمز خون و درمان کم خونی، درمان مشکلات گوارشی مانند یبوست، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان و پیشگیری از انواع سرطان ها مخصوصا سرطان روده و … اشاره کرد.
برای انتخاب شیره خرما درجه یک و خرید آن باید به نکاتی توجه کرد، مانند:
    1. شیره انتخابی باید غلظت مناسب داشته باشد. شل بودن یا سفت بودن آن دلیل بر کیفیت پایین محصول است.
    2. شیره خرما مرغوب باید به رنگ قهوه ای روشن باشد و در عین حال نیز شفاف باشد.
    3. مزه شیره یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید شیره مرغوب است. مزه آن باید شیرین باشد و شبیه به مزه خرما باشد. همچنین باید عاری از هرگونه ترشیدگی و تلخی و سوختگی باشد.
    4. شیره باید حالتی یکدست داشته باشد.

قیمت شیره خرما درجه یک

قیمت شیره خرما درجه یک شیره درجه یک خرما به دلیل کیفیت بالا، غلظت مناسب، درصد خلوص بالا، قیمت بالاتری دارد. همچنین قیمت این نوع شیره نسبت به سال های قبل افزایش یافته است.
شیره خرما به صورت بسته بندی در اندازه و وزن های مختلف به بازار عرضه می شود. بنابراین قیمت شیره درجه یک علاوه بر درصد و خلوص و کیفیت بالا به موارد دیگری چون وزن بسته ها، نوع بسته بندی و … نیز بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما