فروش شیره خرمای کبکاب

خرمای کبکاب یکی از انواع خرمای ایرانی است که یکی از پر شیره ترین آنها می باشد. شیره این خرما طی فرآیندهای شیره گیری استخراج و در بسته بندی های مخصوص به بازار عرضه می شود. فروش شیره خرمای کبکاب با قیمت و کیفیت مناسب در حال حاضر در بازار انجام می شود. آیا شما می دانید چگونه می توان با فروشنده این محصول ارتباط برقرار کرد؟فروش شیره خرمای کبکاب

خصوصیات شیره خرما باکیفیت

خصوصیات شیره خرما باکیفیت

همه خواص میوه خرما در شیره آن به صورت غلیظ تر وجود دارد بنابراین شیره خرما یک ماده بسیار غنی از مواد مغذی گوناگون می باشد.

از شیره خرما به عنوان یک ماده غذایی انرژی زا یاد می‌شود که می تواند انرژی مورد نیاز بدن را به دلیل داشتن قند های با قابلیت جذب سریع تامین کند.

شیره حاوی مقادیر بسیار زیادی از عناصر معدنی آهن و فسفر می‌باشد که می توانند در درمان کم خونی و افزایش فعالیت سلول های عصبی نقش داشته باشند.

شیره خرما نوعی ماده تسکین دهنده التهاب بین مفاصلی بوده و دردهای روماتیسمی را به وسیله آن می توان تا حدودی کاهش داد.

میزان غلظت و حتی رنگ این محصول رابطه مستقیمی با فرآیند تهیه شیره و گونه خرما دارد به طوری که هر چه فرآیند غلیظ کردن این محصول بیشتر به طول بینجامد رنگ آن به تیرگی می گراید و چسبندگی آن بیشتر می‌شود.

قابلیت نگه داری شیره خرما در دمای معمولی نیز امکان پذیر بوده و در صورت قرار دادن آن در یخچال می توان به مدت چند سال بدون تغییر کیفیت آن را نگه داری نمود.

از خصوصیات شیره خرما می توان به اسیدیته آن اشاره کرد که PH آن حدودا 5 می باشد و شاخص بریکس یا میزان مواد جامد محلول در آب آن حدود 70 درصد است.

ارائه کننده شیره خرمای کبکاب

ارائه کننده شیره خرمای کبکاب

برای کسانی که مدیریت فروشگاه های انواع مواد غذایی را به عهده دارند و یا به طور تخصصی فروش انواع شیره میوه ها را انجام می دهند همچنین کسانی که صادرات این گونه محصولات به کشورهای دیگر را انجام می دهند شیره خرمای کبکاب محصولی بسیار مناسب جهت عرضه به مشتریان است.

برای خرید این محصول می توانید با ارائه کننده شیره خرمای کبکاب ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز این محصول سفارش خود را اعلام کنید.

خریداران می توانند در صورت سفارش به صورت عمده آن را با قیمت ارزان تری از ما دریافت کنند و ما می توانیم در کوتاه ترین زمان ممکن این محصول را در بسته بندی های بهداشتی به آدرس مورد نظر آنان ارسال نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما