فروش شیره خرمای آبادان

یکی از معروف ترین محصولات کشاورزی ایران خرما می باشد و علاوه بر این که به صورت خرما به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود جهت تولید انواع فرآورده های جانبی به ویژه شیره خرما کاربرد دارد. فروش شیره خرمای آبادان به عنوان یکی از مرغوب ترین این محصول که از خرمای با کیفیت تولید شده است می تواند بخشی از نیاز غذایی جامعه به این ماده مقوی را تامین کند و علاوه بر این ارزش افزوده بیشتری را برای خرما ایجاد نماید.

فروش شیره خرمای آبادان

خواص غذایی شیره خرما

خواص غذایی شیره خرما

اولین خاصیت غذایی شیره خرما که با چشیدن مزه شیرین آن می توان به راحتی به وجود آن فراوانی میزان قند در آن می باشد. قندهای یکی از مهم ترین عوامل تامین انرژی در متابولیسم بدن به شمار می روند و قادرند بخش عمده ای از نیاز بدن به انرژی برای انجام فعالیت های روزمره و ورزش را تامین کنند.

انواع قندهای موجود در این محصول دارای قابلیت هضم بالایی هستند و می توانند به سرعت جذب بدن شوند اما در عین حال به دلیل داشتن وزن مولکولی کم به اندازه قندهای با چگالی بالاتر همانند ساکارز باعث افزایش میزان قند خون نشده و بنابراین برای بیماران دیابتی مضر نمی باشد.

شیره خرما می تواند به عنوان یک صبحانه مغذی یا در تولید انواع مختلف شیرینی به کار رود و مصرف آن برای همه سنین می تواند بسیار سودمند باشد. از جمله خواص غذایی شیره خرما می توان به میزان بالای مواد معدنی در آن اشاره کرد که از جمله آنها می توان به آهن و پتاسیم اشاره نمود که اولی برای جلوگیری و درمان کم خونی و دومی برای جلوگیری از افزایش فشار خون مفید است.

شیره خرما به دلیل داشتن فیبر فراوان که یک ماده غذایی بسیار با ارزش است می تواند به مکانیسم هضم و جذب انواع مواد غذایی مصرفی به مقدار قابل توجهی کمک کند که خود نقش تعیین کننده ای در سلامت بدن ایفا می کند.

قیمت شیره خرمای آبادان

قیمت شیره خرمای آبادان قیمت شیره خرمای آبادان با داشتن کیفیت و ویسکوزیته بالا به گونه ای است که از نظر اقتصادی برای کسانی که در زمینه تولید انواع محصولات غذایی از شیره خرما فعالیت دارند بسیار به صرفه است.

برای اطلاع و استعلام این شیره می توانید با فروشنده شیره خرمای آبادان تماس برقرار کنید و قیمت روز آن را جویا شوید. 

قیمت این محصول رابطه مستقیمی با میزان عرضه و تقاضا دارد و در صورت صادرات این محصول به کشورهای دیگر معمولا قیمت آن در داخل کشور برای خریداران با افزایش مواجه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما