فروش شیره توت صنعتی عمده

یکی از انواع شیره های میوه که در بازار فروش خوبی دارد شیره توت بوده که از انواع مختلف توت تهیه می شود. در این بین اگر شما هم قصد خرید شیره توت عمده را داشتید باید دقت کنید که هم اکنون نوع صنعتی آن که در کارخانه های مجهز با استفاده از بروز ترین تجهیزات تولید شده است و به صورت ویژه به فروش رسیده و خریداران عزیز می توانند به راحتی اقدام به سفارش آن کنند و سپس در سراسر کشور محصول را تحویل بگیرند.

فروش شیره توت صنعتی عمده

روش تولید صنعتی شیره توت

روش تولید صنعتی شیره توت در میان میوه هایی که قابل شیره گیری هستند توت جایگاه ارزشمندی دارد به طوری که در بازار فروش شیره میوه، انواع مختلف شیره توت، شیره خرما و شیره انگور بسیار پرفروش است و به عنوان مکمل فوق العاده برای کم خونی مصرف می شود. این شیره که از قدیم مورد توجه بسیاری از مردم بوده است در حال حاضر نیز استفاده های زیادی دارد که این امر موجب شده روش تولید صنعتی شیره توت نیز به روش تولید سنتی آن اضافه شود.

حال در خصوص روش تولید این شیره به صورت صنعتی باید دقت کنید که اگرچه بهترین توت ها برای شیره گیری توت بخارایی، یزدی، توت بیرجند، توت کردستان، توت اصفهان و … می باشد اما از توت سیاه نیز می توان شیره توت تهیه کرد. در روش صنعتی از دستگاه‌ های کاملاً مدرن استفاده شده به طوری که ابتدا فرآیند شستشو و سورت بندی توت ها با استفاده از این دستگاه انجام شده که در این فرآیند توت های بی کیفیت و شاخ و برگ ها به روش شناور شسته می شود و نوع با کیفیت محصول به وسیله نوار نقاله وارد دستگاه شست و شو شده و بدون هیچ نوع اضافاتی شستشوی نهایی آن انجام می گرید. پس از این توت ها وارد محفظه شده و آب با درجه حرارت بین ۴۵ تا ۶۵ درجه به آن اضافه شده و حدود دو ساعت در این حالت می ماند. پس از این توت ها ها از صافی های بسیار دقیق عبور داده شده و با استفاده از دستگاه پرس به خوبی می شود این کار باعث شده تا تفاله های توت به همراه هسته‌ آن در یک طرفباقی مانده و شیره های گرفته شده در داخل محفظه دیگر قرار بگیرد.

خرید شیره توت صنعتی عمده

خرید شیره توت صنعتی عمده با توجه به اینکه در روش گرفتن شیره توت صنعتی تمام فاکتور های بهداشتی استفاده شده و محصول کاملاً درجه یک تولید می شود به طور حتم امروزه افراد زیادی اقدام به خرید شیره توت صنعتی می کنند.
دقت داشته باشید در فروش شیره توت به صورت عمده تخفیف های بسیار مناسبی برای خریداران در نظر گرفته شده به طوری که محصول در بسته بندی های با حجم بالا ارائه شده و در نتیجه هزینه های بسته بندی از میان برداشته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما