فروش انواع شیره خرما فله ای

فروش شیره خرما فله و به صورت یکجا از طریق نمایندگی های معتبر و مراکز فروش انجام می شود. همچنین این محصول توسط تولید کنندگان نیز فروخته می شود. البته از طریق فروشگاه ها و سایت های اینترنتی نیز فروش انجام می شود. اگر به صورت فله و به طور مستقیم از تولید کنندگان و نمایندگی ها خریداری کنید ، قبمت کمتری پرداخت خواهید نمود.
بیشتر بخوانید: شیره خرما طبیعی

فروش انواع شیره خرما فله ای

فواید شیره خرما در بدنسازی

فواید شیره خرما در بدنسازی شیره خرما از خرما بدست می آید و طی فرایند هایی که انجام می شود ، شیره غلیظ و خوشمزه ای به اسم شیره بدست می آید. فواید این نوع شیره ، آن را به یکی از بهترین موادغذایی برای رشد عضلانی تبدیل کرده است.شیره‌ خرما اعلا جزو مواد غذایی انرژی زا بوده و برای مواقعی که بدن به انرژی بیشتری نیاز دارد، بهترین غذا محسوب می‌گردند.

از جمله این شیره‌ها، شیره خرما می‌باشد. شیره‌ی خرما همان خواص خرما را دارد. حاوی فسفر و آهن است که مصرف آن در وعده‌ی صبحانه باعث فعال شدن سلول‌های عصبی و در ضمن مانع ایجاد کم خونی در افراد می‌شود. شیره خرما، تسکین دهنده‌ی دردهای رماتیسمی و امراض وریدی هستند. خواص شیره خرما شامل موارد زیر می باشد :

یبوست: شیره خرما یک ماده‌غذایی ملین است. به همین دلیل برای کسانیکه از یبوست رنج می‌برند بسیار مفید است. برای بهره بردن از خاصیت ملینی خرما، باید تعدادی از آن را از شب تا صبح در آب خیس کرده و صبح آن را به شکل شیره مصرف کنید.
بیشتر بخوانید: شیره خرما فله ای

اختلالات روده: محتوی نیکوتینی شیره خرما برای درمان بسیاری از انواع اختلالات روده مفید شناخته شده است. مصرف مداوم خرما کمک می‌کند همیشه رشد ارگانیسم‌های پاتولوژیک را تحت مراقبت قرار داده و درنتیجه به رشد باکتری‌های مفید در روده‌ها کمک شود.

افزایش وزن: شیره خرما بخش مهمی از یک رژیم‌غذایی سالم به شمار می‌رود. خرما از قند، چربی، پروتئین و همچنین بسیاری ویتامین‌های لازم تشکیل شده است.

سلامت قلب: مصرف شیره خرما برای سالم نگه داشتن قلب بسیار مفید است. وقتی خرما یک شب در آب خیسانده شده و صبح کاملاً له شده و مصرف شود، برای ضعف قلب بسیار مفید است. مصرف آن دو بار در هفته قلب را قوی‌تر می‌کند.

اسهال: شیره خرمای رسیده حاوی پتاسیم است. پتاسیم برای کنترل اسهال بسیار مهم است. آنها به راحتی هضم شده و برای برطرف کردن مشکل اسهال بسیار مفیدند.

سم‌زدایی: شیره خرما بعنوان محصولی برای سم‌زدایی الکل شناخته شده است. برای مسمومیت الکل، شیره خرما بسیار سریع سم‌زدایی می‌کند.

سرطان شکم: شیره خرما خالص برای درمان سرطان شکم بسیار مفید شناخته شده است. محصولی بسیار مفید برای کلیه گروه‌های سنی است، طبیعی بوده، به اندازه داروها روی بدن خوب تاثیر می‌گذارد و مصرف آن عوارض‌جانبی به دنبال ندارد. خیلی سریع هضم می‌شود و برای ذخیره کردن انرژی اضافی استفاده می‌شود.

به طور خلاصه، شیره خرما ارزش غذایی فراوانی دارد اما برای خرید و انتخاب آن باید بسیار دقیق بود زیرا سطح چسبناکی دارند که سطح‌های مختلف را به سمت خود جذب می‌کنند.

عرضه مستقیم شیره خرما فله ای

عرضه مستقیم شیره خرما فله ای شیره خرما عمده توسط تولید کنندگان به بازار عرضه می شود. پس از تولید انبوه به روش های مخصوص و فرایند های کاملا بهداشتی این محصول توسط تولید کنندگان و نمایندگی های فروش به بازار عرضه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما