فروش انواع شیره خرما شرکتی

این شرکت، شیره خرما شرکتی را با بالاترین کیفیت تولید کرده و به روش های صنعتی و شرکتی تهیه و به فروش می رساند و در زمینه انواع شیره خرما فعالیت زیادی داشته و محصولات این شرکت بسیار سالم و با کیفیت است و این نوع شیره دارای فسفر و آهن فوق‌العاده‌ای است که باعث می‌شود سلول‌های عصبی فعال شده و کم خونی و دردهای روماتیسمی و مرزهای شریانی از بین برود.

فروش انواع شیره خرما شرکتی

آموزش درست کردن دسر با شیره خرما

آموزش درست کردن دسر با شیره خرما شیره خرما صنعتی یکی از پرخاصیت ترین شیوه هایی است که می‌تواند در سلامتی کودکان و بزرگ سالان نقش موثری را ایفا کند کند. می توان با شیره خرما دسر های بسیار خوشمزه ای را درست کرد و از خوردن آن در کنار خانواده لذت برد. برای تهیه دسر خوشمزه با شیره خرما موادی لازم است که باید آن را تهیه کنید و بعد شروع به درست کردن این دسر کنید. آرد برنج ۳ قاشق سوپ خوری، گلاب یک دوم لیوان، آب یک سوم لیوان، شیر چهار لیوان، شیره خرما دو سوم لیوان، نشاسته یک قاشق سوپ خوری، مقداری مغز بادام برای تزیین و کمی پودر هل.

ابتدا شیر را روی حرارت می‌ گذاریم و آرد برنج را کم کم به آن اضافه می کنیم همان طور که شیر سرد است هم می زنیم تا آرد داخل شیر گوله نشود. در ظرفی دیگر نشاسته را با کمی آب مخلوط کرده و می گذاریم چند دقیقه بماند، شیره خرما را به شیر اضافه می کنیم و همان طور هم می زنیم البته اندازه شیرینی آن دست خودمان است که چقدر شیر به آن اضافه کنیم زیرا ذائقه ها متفاوت است.

بعضی افراد دسر کم شیرین دوست دارند و بعضی دیگر دسر فوق‌العاده شیرین می خورند. همان طور هم می زنیم، در این حال نشاسته و آب را نیز اضافه می کنیم و باز مدام هم می زنیم وقتی که به درجه غلظت رسید گلاب و پودر هل را نیز اضافه می کنیم و چند دقیقه می گذاریم جا بیفتد و هم می زنیم و در ظرفی کشیده و روی آن را با مغز بادام تزیین می کنیم.

قیمت باورنکردنی انواع شیره خرما شرکتی

قیمت باورنکردنی انواع شیره خرما شرکتی در این شرکت انواع شیره خرمای با کیفیت با قیمت باور نکردنی به فروش می رسد. مشتریانی که قصد خرید این نوع شیره را دارند می‌ توانند به صورت اینترنتی خرید خود را انجام داده و مستقیم و بی واسطه این شیره را از شرکت خریداری کنند. شیره خرما کالری بالایی دارد مخصوصاً برای کودکان بسیار مناسب است زیرا باعث می شود که بدن آنها قوی شود و ضعف عضلانی را از بین ببرد.

شیره خرما در زمستان بسیار مفید است و گرفتگی عضلانی را برطرف می کند و مانع از سرماخوردگی می شود. شیره خرما پاستوریزه بهترین و مقوی ترین شیره ای است که در این شرکت تولید و به مشتریان عرضه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما