فروشگاه مرکزی شیره توت طبیعی اعلا

شیره توت طبیعی یکی از سه شیره توصیه شده برای رفع کم خونی است که درای خواص درمانی فراوانی بوده و از قدیم مورد استفاده ارانیان قرار داشته است. شیره توت خالص را می توان از فروشگاه مرکزی عرضه کننده انواع شیره های طبیعی خریداری کرد و از خواص سرشار آن بهره مند شد.

فروشگاه مرکزی شیره توت طبیعی اعلا

شیره توت طبیعی چگونه تولید می شود؟

شیره توت طبیعی چگونه تولید می شود؟ شیره توت در کنار شیره انگور و شیره خرما همواره به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی برای برطرف کردن کم خونی تجویز شده است. البته خواص سرشار شیره توت به تامین آهن مورد نیاز بدن محدود نمی شود و ارزش های غذایی بی شمار دیگری هم دارد.

شیره توت را عموما از توت سفید تهیه می کنند هرچند که استفاده از توت سیاه هم اشکالی در کار بوجود نمی آورد و باز هم یکی از شیره های طبیعی و پرخاصیت به شمار خواهد رفت. عرضه شیره توت به دو روش سنتی و کارخانه ای صورت می گیرد که هر دو مورد درصورتیکه از فروشنده قابل اطمینان خریداری شود، مورد تایید هستند.

با توجه به افزایش مشتریان شیره توت، تولید این محصول فقط از طریق شیوه های سنتی نمی تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد و باید روش های صنعتی را هم برای کمک به تامین شیره توت مورد نیاز بازار، به کار بست. به این دلیل از توت سفید برای این منظور استفاده می شود که آبدارتر بوده و در ایران فراوانی کشت بیشتری دارد.

کارخانه های تولید کننده ابتدا توت درجه یک و شیرین را در حجم انبوه از باغداران نمونه کشور خریداری کرده، پس از شستشو و سورت بندی وارد دیگ های کاملا در بسته و بدون منفذ می کنند و همراه با آب با درجه حرارت بالا به مدت دو ساعت نگه می دارند.

در این دمای آب هیچکدام از خواص سرشار توت از بین نخواهد رفت و فقط مواد قندی، ویتامین ها و مواد معدنی آن وارد آب می شود. مرحله بعد به عبور دادن مخلوط توت و آب از صافی اختصاص می یابد. تفاله باقیمانده را بار دیگر در فرآیند قبلی قرار می دهند و با پرس فشار تمام عصاره باقیمانده را از آن خارج می کنند.

شیره توت به دست آمده در مرحله اول درجه یک و شیره توت به دست آمده در مرحله دوم درجه دو نامگذاری شده و به بازار فروش عرضه می شود.

روش هایی برای تشخیص شیره توت طبیعی

روش هایی برای تشخیص شیره توت طبیعی ممکن است برخی از افراد سودجو با ارائه کالای تقلبی و بی کیفیت به دنبال منفعت طلبی خود باشند که این امر متاسفانه در فروش شیره توت هم به چشم می خورد. برای خرید شیره توت اصل و خالص در ابتدا باید به فروشندگان معتبر آن مراجعه شود.

علاوه بر این شیره توت باکیفیت مشخصاتی دارد که بهتر است پیش از خرید با آنها آشنا شده و هنگام خرید محصول به این مشخصات توجه شود. به یاد داشته باشید شیره توت خالص بسیار غلیظ بوده و دارای رنگی نزدیک به سیاه و یا قهوه ای تیره است. شیره توت نباید هیچ ناخالصی در انتهای ظرف داشته باشد.

بافت شیره توت شبیه به عسل بوده و به همان اندازه نرم با خاصیت کشسانی است. اگر در یخچال نگهداری شود، سفت خواهد شد اما هرگز شکرک نمی زند. هنگام مزه کردن شیره توت نباید مزه شکر بدهد. درب ظرف حتما باید پلمپ شده و بدون هیچ منفذی برای ورود هوا باشد.

توزیع کننده بهترین شیره توت طبیعی اعلا

توزیع کننده بهترین شیره توت طبیعی اعلا توزیع کننده بهترین شیره توت طبیعی اعلا این محصول را از تولیدکنندگان برتر و خوش نام این حوزه به شکل عمده خریداری کرده و پس از بسته بندی مناسب و استاندارد، آماده فروش در بازارهای داخلی و یا خارجی می کنند. کشور ما در امر صادرات شیره توت طبیعی و ارگانیک، فعالیت گسترده و پر رونقی دارد.

توزیع کنندگان برای راحتی کار مشتریان، سایت های فروش آنلاین راه اندازی کرده اند تا مشتری در هر کجای ایران که باشد بتوان سفارش شیره توت اصل و باکیفیت را در حجم دلخواه ثبت کند. در این روش واسطه های فروش حذف شده و شیره توت با قیمتی عادلانه به دست مصرف کننده خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما