فروشگاه مرکزی شیره انگور سیاه درجه یک

شیره انگور یکی از محصولات خوراکی صد در صد طبیعی و خالصی است که از دیرباز در کشور ما تولید می شد و به عنوان یکی از اصلی ترین خوراکی ها در وعده صبحانه مورد استفاده قرار می گرفت.

امروزه نیز فروشگاه های مرکزی عرضه محصولات طبیعی، شیره انگور سیاه درجه یک را در بازار های مصرف سطح کشور ما توزیع می کنند و با نرخ قابل توجهی به دست مصرف کننده های عزیز ایرانی می رسانند.

فروشگاه مرکزی شیره انگور سیاه درجه یک

بررسی کیفیت شیره انگور سیاه درجه یک

بررسی کیفیت شیره انگور سیاه درجه یک شاید تا به حال نام شیره انگور به گوش شما خورده باشد و بخواهید در مورد چیستی این محصول اطلاعاتی کسب کنید، در نتیجه ما از شما عزیزان دعوت به عمل می آوریم که با ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید تا هم با شیره و هم روش بررسی کردن ویژگی های کیفی آن آشنا شوید:

شیره ای که از انگور حاصل می شود در اصل، شهد، شیره و عصاره موجود در بافت این میوه خوش آب و رنگ است، که تمام خواص این محصول به همراه رنگ، بوی خوب و طعم شیرین آن را هم به ارث می برد و از این نظر مزیت های خیلی زیادی برای حفظ سلامتی و تندرستی افراد خواهد داشت.

عزیزانی که قصد خرید شیره انگور درجه یک و خالص را دارند، باید بتوانند میزان کیفیت این محصول را در زمان خرید به دقت بررسی کنند و تمام فاکتور های مرغوبیت آن را در نظر بگیرند.

  • اولین چیزی که همواره باید در هنگام خرید شیره انگور در نظر داشته باشید بررسی میزان غلظت آن می باشد، بر این اساس باید خدمت شما عرض کنیم که گرانروی شیره نسبت به آب بیشتر است و از عسل کمتر می باشد، به طوری که وقتی آن را سرآزیر می کنید به آرامی جریان می یابد.
  • اگر به شکل ظاهری و رنگ و جلای این محصول دقت کنید، متوجه می شوید که رنگ قهوه ای تیره دارد و شفاف و براق به نظر می رسد، شیره ای که سیاه رنگ و کدر باشد اصلا کیفیت ندارد.
  • لازم است شیره را در زمان خرید ببویید تا مطمئن شوید بوی خوب انگور از خود ساطع می کند ولی اگر بوی سوختگی یا ترشیدگی به مشام شما برسد نشانه خراب شدن آن می باشد.
  • کمی از شیره انگور را بچشید تا از طعم خوب و شیرین بودن آن مطمئن شوید، شیره ای که مانده باشد ممکن است مزه ترش به خود بگیرد.
  • محتویات ظرف شیراه باید یکدست، خالص و عاری از هر ماده اضافه ای باشد، دقت کنید در داخل آن ذرات معلق یا ناخالصی مشاهده نکنید.

معرفی بهترین نوع انگور برای تولید شیره انگور سیاه

معرفی بهترین نوع انگور برای تولید شیره انگور سیاه در سال های گذشته اکثر پدران و مادران و افراد باتجربه، به روش های سنتی و خانگی که زحمت زیادی داشت و چند روز هم به طول می انجامید شیره خالص خانگی تولید می کردند، ولی امروزه این کار را به روش های صنعتی و با کمک دستگاه های مکانیزه انجام می دهند.

برای تولید شیره انگور سیاه اعلا باید بهترین و مرغوب ترین نوع انگور را انتخاب کرد و بر اساس تجربه ای که فعالان این حوزه به دست آورده اند مشخص شده است که میوه درختانی که در طول سال کمتر آب خورده باشند خیلی شیرین تر و پر شهد تر می شود، از این رو برای تولید کرده شیره مناسب تر خواهد بود.

اما درختانی که آب بیشتری می خورند و نور آفتاب کمتری هم دریافت می کنند، میوه هایی تولید می کنند که چندان شیرین و خوش طعم نیستند و بیشتر حجم آن ها را آب تشکیل می دهد، یعنی حجم گوشت میوه کمتر خواهد بود که برای تولید شیره به آن نیاز است.

در بین مدل های مختلف انگور که در کشور ما کشت می شوند، می توان از انگور های سیاه شانی، انگور شاهانی و انگور یاقوتی درجه یک و تازه برای تولید کردن شیره استفاده کرد، البته بهتر است که انگور مورد نظر بدون هسته باشد تا شیره بهتری حاصل گردد.

خرید مستقیم شیره انگور سیاه درجه یک

خرید مستقیم شیره انگور سیاه درجه یک تمام کارگاه ها و کارخانه های کوچک یا بزرگی که سالانه به تولید شیره انگور اصل می پردازند، محصولات تولیدی خود را به شرکت های پخش واگذار می کنند و به این وسیله آن ها را در تمام نقاط ایران توزیع می نمایند و به فروش می رسانند.

این شرکت ها در اصل همان مسئولان و نمایندگی های اصلی و رسمی تولید کننده های شیره هستند، که به عنوان واسطه ای در میان مصرف کننده ها با این عزیزان فعالیت می کنند و این دو را به هم متصل می سازند تا امر خرید و فروش را برای آن ها آسان تر کنند.

با توجه به اینکه امر توزیع کردن شیره انگور درجه یک سیاه توسط این شرکت ها به صورت کاملا مستقیم انجام می شود، پس تا حد زیادی از میزان ارزش افزوده دریافتی آن ها برای محصول کاسته می گردد و این امر به کاهش نرخ شیره می انجامد، که توانایی خرید مردم را بالاتر می برد.

پس خرید این محصول از طریق این واحد های پخش مستقیم هم برای مصرف کننده های جزئی شیره مناسب است و هم برای خریداران عمده، که خود در زمینه خرید و فروش شیره انگور فعالیت می کنند، چون می توانند بار مورد نیازشان را با هزینه کمتری تهیه نمایند.

این امر موجب می شود تا حدی از نرخ تورم داخلی کاسته شود و در نهایت بازار مصرف این محصول رونق بیشتری می یابد.

پخش کننده انواع شیره انگور سیاه درجه یک

پخش کننده انواع شیره انگور سیاه درجه یک شرکت های اصلی توزیع و پخش انواع شیره انگور سیاه، این محصول ناب را در حجم بالایی از جلوی درب کارگاه های تولیدی خریداری می کنند و بعد آن را به شکل فله ای و کیلویی یا در داخل بسته بندی های آماده کارخانه ای در بازار توزیع می نمایند.

مصرف کننده های محترم اگر قصد خرید این محصول غذایی سالم و درجه یک را دارند می توانند از راه های مختلفی اقدام کنند، که این راه ها هم به شکل حضوری انجام می شوند و هم به صورت غیر حضوری و اینترنتی.

ما با در نظر گرفتن شرایط کشور و با توجه به شیوع بیماری کرونا به همه هم میهنان عزیزمان توصیه می کنیم که تا حد ممکن از روش خرید آنلاین بهره ببرند، چون با سرعت خیلی بیشتر و در مدت زمان کمتری انجام می شود و از همه مهمتر اصلا نیازی به خروج از منزل ندارد.

به این ترتیب آن ها شیره انگور را بعد از سفارش دادن توسط پست و در جلوی درب خانه خود تحویل خواهند گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما