فروشگاه عمده شیره خرما کبکاب

شیره خرما کبکاب یکی از مقوی ترین شیره های خرما است. این شیره از بهترین خرما، یعنی خرمای کبکاب تهیه می شود. این محصول بسیار غلیظ و پر خاصیت است و از زمان های دور مورد استفاده قرار می گرفته است. شیره خرما دارای خواص و مواد مغذی فراوانی است. همچنین طعم بسیار بی نظیری دارد. افراد زیادی اقدام به خرید این شیره می کنند. فروشگاه عمده شیره خرما کبکاب همواره بهترین شیره ها را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

فروشگاه عمده شیره خرما کبکاب

آموزش تهیه دسر با شیره خرما

آموزش تهیه دسر با شیره خرما با استفاده از شیره خرما می توان دسر های بسیار خوشمزه ای تهیه نمود. این دسر ها بسیار خوش طعم و مغذی هستند و به علت وجود شیره ی خرما در آن برای رشد کودکان بسیار مفید است. یکی از این دسر ها شیرینی حلوا می باشد. طرز تهیه این دسر مانند حلوای معمولی است منتها به موادمان در همان ابتدا یک لیوان شیره خرما اضافه میکنیم. یکی دیگر از دسر های خوش مزه ای که می توان با استفاده از شیره خرما تهیه کرد، کیک شیره خرما می باشد. این کیک بسیار خوش مزه و عالی است.

برای تهیه این کیک ابتدا تخم مرغ ها را با شکر و وانیل با همزن برقی می زنیم بعد از اضافه کردن روغن به موادمان نوبت به اضافه کردن شیره ی خرما می رسد. خوب این ترکیب را مخلوط می کنیم. در آخر آرد و بیکینگ پودر الک شده را کم کم به مایع اضافه می کنیم و به آرامی در یک جهت قاطی می کنیم. حواسمان باشد که آرد گوله گوله نشود. می توان در مغز این کیک خرمای له شده هم قرار داد. مواد کیک را داخل قالب چرب شده می ریزیم و در آخر آن را داخل فر از قبل گرم شده می گذاریم.

فروشنده بهترین شیره خرما کبکاب

فروشنده بهترین شیره خرما کبکاب فروشنده شیره خرما همیشه سعی می کند که بهترین شیره خرما را به مشتریان بفروشد. زیرا مشتریان از محصول با کیفیتی که قیمت مناسب دارد استقبال می کنند. فروش شیره خرما بسیار زیاد است. به طوری که امروزه به یک تجارت پر سود تبدیل شده است. یکی از شیره های خرمایی که به سرعت به فروش می رود، شیره خرما کبکاب است. این شیره بسیار عالی است و به همین دلیل مشتریان ثابت زیادی دارد و حتی به خارج از کشور هم صادر می شود.

بسته بندی این محصول بسیار خوب است و مناسب ارائه در بازار های خارجی می باشد. فروشگاه شیره خرما محصولات خود را به بهترین قیمت در اختیار خریداران قرار می دهد. اگر شما هم خواهان خرید شیره خرما کبکاب با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت هستید می توانید به ما مراجعه کنید. ما بهترین محصولات خود را با بسته بندی مناسب به دست شما می رسانیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما