فروشگاه عرضه شیره خرمای گنتار

شیره خرمای گنتار با توجه به داشتن مرغوبیت زیادش بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است و جهت مصارف مختلف از ان استفاده می کنند. این شیره از پروتئین ها و املاح بسیار زیادی برخوردار می باشد و روز به روز از آن استفاده فراوانی می نمایند. بنابراین فروشگاه عرضه شیره خرمای گنتار این محصول با کیفیت را به صورت بسته بندی شده و فله به شیوه های مختلفی در بازار توزیع می نماید تا مشتریان امکان خرید آسان آن را داشته باشند.  

فروشگاه عرضه شیره خرمای گنتار

کیفیت شیره خرمای گنتار

کیفیت شیره خرمای گنتار شیره خرمای گنتار یکی از بهترین انواع شیره خرما در بازار می باشد که دارای کیفیت بالایی می باشد.

از ویژگی های کیفی آن می توان به طعم و بوی این شیره اشاره کرد که بسیار خوش طعم بوده و هیچ گونه مزه ترش شدگی، کپک زدگی و سوختگی ندارد و طعم آن بسیار ارگانیک و طبیعی است.

این شیره به صورت شهد غلیظ و گوارای می باشد که دارای شفافیت بالایی است و با دیدن آن به راحتی می توان به مرغوبیت بالایی آن پی برد.

می توان گفت آنچه که بر روی کیفیت شیره گنتار اثر بسیار زیادی گذاشته است نداشتن مواد نگه دارنده می باشد به طوری که این محصول را به یک شیره سالم و ارگانیک تبدیل کرده است که دارای خواص بسیار زیادی می باشد.

بنابراین برخی از خواص شیره خرمای گنتار را می توان به شرح زیر بیان کرد: 

  • تامین انرژی بدن: شیره خرما بسیار انرژی زا می باشد و به همین جهت مصرف آن در صبح به تامین انرزی بدن کمک می کند و بسیاری از افراد به عنوان وعده صبحانه از آن استفاده می نمایند. 
  • رفع یبوست: این شیره دارای فیبر بسیار زیادی است که به آن خاصیت ملین بودن بخشیده و مصرف آن جهت رفع یبوست بسیار اثر گذار است. 
  • شیره خرما و زایمان راحت: خوردن شیره خرما در بارداری موجب می شود تا دهانه رحم بازتر گردد و زایمان راحت تری خانم های باردار تجربه نمایند.

قیمت شیره خرمای گنتار

قیمت شیره خرمای گنتار شیره خرمای گنتار از جمله شیره های بسیار خوشمزه و گوارای می باشد که با توجه به کیفیت بالایش توانسته است محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم بدست آورد. 

بنابراین مرکز فروش این محصول برای دسترسی راحت به این محصول  به صورت های مختلفی به توزیع این شیره در بازار می پردازند که از جمله روش های توزیع آن می توان به فروش حضوری و اینترنتی اشاره کرد. 

قیمت شیره خرما گنتار در این شیوه های فروش یکسان نیست و با توجه به نرخ ارز و نوسانات بازار، نوع خرید و فروش آن، نوع بسته بندی یا فله بودن محصول و … تعیین خواهد شد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما