فروشگاه عرضه شیره خرمای کبکاب

به طور کل، شیره خرما، از مواد غذایی با ارزش و پرخاصیت می باشد و مصرف آن، انرژی زیادی را برای بدن به ارمغان می آورد. بنابراین، افرادی که دچار ضعف شدید هستند، می توانند با مصرف شیره خرما، انرژی از دست رفته شان را بازیابی کنند. فروشگاه عرضه شیره خرمای کبکاب، با توجه به نوع شیره خرما، از جمله طبیعی یا صنعتی بودن، مرغوب ترین محصول را به دست مشتریان و خریداران می رساند. 

فروشگاه عرضه شیره خرمای کبکاب

ویژگی های شیره خرما باکیفیت

ویژگی های شیره خرما باکیفیت یکی از ویژگی های مهم شیره خرما، این است که از نظر طعم و بو، باید کاملا طبیعی باشد. شیره هایی که طعم سوختگی و ترشیدگی می دهند، نامرغوب بوده و نباید مورد استفاده قرار گیرند. همچنین، نباید هیچ آثاری از کپک زدی بر روی آن باشد. رنگ شیره خرما، باید کاملا شفاف باشد و تحت شرایط کاملا طبیعی و بهداشتی به دست آمده باشد. امروزه، بسیاری از افراد سودجو برای اینکه زمان ماندگاری و طول عمر شیره را بالا ببرند، از افزودنی های غیر مجاز، مانند اسید سیتریک استفاده می کنند.

بنابراین، از دیگر ویژگی های مهم با اهمیت، این محصول، این است که بدون هیچ مواد افزودنی و غیر مجازی است. به دلیل اینکه، این ترکیبات و مواد اضافه، برای سلامتی بدن بسیار مضر هستند و عوارض جبران ناپذیری را به وجود می آورد. شیره خرما باکیفیت، در مقابل شکرک زدگی بسیار مقاوم است. برای مطمین شدن از اصل بودن محصول، شیره را در یک محیط سرد قرار دهید و بعد از چند روز، اگر دچار شکرک زدگی نشد، در نتیجه، شیره خرما مرغوب است. 

از دیگر خصوصیت های مهم این محصول، این است که میزان قند موجود در آن، دارای میزان مجازی است و با مصرف طبق برنامه، باعث چاقی و افزایش وزن نمی گردد. از نظر خواص، بسیار پر خاصیت است است و برای درد های روماتیسمی و بیماری های قلبی و عروقی، بسیار مفید است. میزان اسیدی بودن آن، از طرق مختلفی تعیین می گردد. در نظر داشته باشید، در هنگام تهیه شیره، به بازه PH آن دقت شود و درصد اسید استفاده شده در آن چک گردد. 

قیمت شیره خرمای کبکاب

قیمت شیره خرمای کبکاب قیمت شیره خرمای کبکاب، بر اساس نوع عرضه و حجم آن در بسته بندی های متنوع، مختلف است. زیرا، عرضه آن، به دو صورت فله و در شیشه با اندازه های مختلف، انجام می پذیرد. از این محصول، برای تولید انواع مواد غذایی و خوراکی استفاده می شود و شیرین کننده ای طبیعی است. قیمت این محصول به عوامل متفاوتی، مانند نوع خرما و کیفیت آن، نوع بسته بندی و نحوه خرید خرما بستگی دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما