فروشندگان شیره ی خرما خالص

فروشندگان شیره ی خرما خالص، محصولات را در بسته بندی شیک که دارای حجم های مختلفی می باشند، ارائه می کنند. ولی یک نکته را در نظر بگیرید که جهت خرید نوع مرغوب فرآورده می بایست به ویژگی های شیره خرما توجه نمایید. همینطور توصیه می کنیم تا بهترین عرضه کننده را پیدا نموده و کالا را به دست آورید. گفتنی است که فروشنده برتر محصولات شرکت معروف تولیدی شیره خالص را عرضه می کند.

فروشندگان شیره ی خرما خالص

ویژگی های شیره ی خرما خالص

ویژگی های شیره ی خرما خالص در خصوص ویژگی های شیره ی خرما خالص باید به مسائل متفاوتی پرداخت. در گام اول باید دقت کنید که کدام برند آن را فرآوری کرده و این کار به چه صورتی انجام شده است؟ نکات بهداشتی و استاندارد می بایست در محصول در نظر گرفته شده باشند. همینطور باید از خرماهای سالم کار گرفته و تولید کاملاً طبیعی بوده باشد.

به این معنی که هیچ ماده شیمیایی و مضری در زمان فرآوری استفاده نشده و در پهلوی این مسئله، در حین بسته بندی هم مواد نگهدارنده افزوده نگردد. توجه نمایید که شیره های مرغوب کپک زده، ترشیده و بد مزه نمی باشند. آنها طعم اصلی خود میوه خرما را می دهند و از سوی دیگر، هیچ ناخالصی ندارند.

از چنین شیره هایی می توان به جای شیرینی های مصنوعی در تولید کیک و کلوچه استفاده کرد و حتی به عنوان صبحانه یا ناشتا میل نمود. به علت دارا بودن انواع مواد آلی و ویتامین ها، بسیار مقوی است و برای همه رده های سنی نیز مناسب می باشد.

تولیدی شیره خرما خالص

تولیدی شیره خرما خالص شرکت تولیدی شیره ی خرما خالص در مراحل متفاوتی این محصول را آماده می کند. ما در زیر روش صنعتی را معرفی می کنیم که کارخانه از چندین دستگاه برای این منظور استفاده می کند. مراحل تولید عبارتند از:

  • در گام نخست، خرماها سور‌ت می شوند و نوع نامرغوب جدا می گردد.
  • سپس محصول را شستشو داده و ضد عفونی می کنند.
  • پس از این مرحله، نوبت به هسته گیری و له کردن خرما می رسد.
  • عصاره گیری در یک مخزن خاص انجام می شود که محصولات را به همراه آب در حرارت 90 درجه سانتیگراد می جوشانند.
  • پس از اینکه عصاره به دست آمد، جهت جلوگیری از ورود ناخالصی ها، آن را فیلتر می کند.
  • بعد از این، نوبت به تغلیظ در دمای پایین می ‌رسد که کیفیت فرآورده حفظ می گردد.
  • در مرحله آخر پاستوریزاسیون و بسته بندی انجام می شود.

به این شکل است که شیره خرما استاندارد، با کیفیت و در همین حال عاری از هر گونه ماده اضافه ای به دست مصرف کننده قرار داده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما